Gjest Gjest_Melody_* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hei! Jeg har lyst å prøve meg som modell, men hvilket modellbyrå burde jeg kontakte? Jeg egner meg nok ikke som catwalkmodell, da jeg er nok noen cm for lav til det, men de fleste modellbyrå driver vel med begge deler..? Så.. Hvem er de mest seriøse/beste, som jeg burde kontakte? Har inntrykk av at det er mange useriøse som ikke følger opp modellene sine og ikke organiserer og eksponerer bildene deres på laaang lang tid, og modellen betaler jo for å være medlem i byrået, så det er jo ikke bra vel.. vil jo ha den eksponeringen mot eventuelle oppdragsgivere, som jeg betaler for... :S Håper på svar;)
Gjest Meldy Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Må korrigere meg selv litt der.. Med "begge deler" mener jeg altså både catwalkmodeller og reklamemodeller
Wonders Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 om du ikke er catwalk kommer du ingen steder, om du ikke har kontakter. De er veldig pirkete!!!!!!!!!!!!!!!!!! Team Modeller Niels Juels gate 25, Oslo - 22 55 88 50 eller Heartbreak/Pholk | Karl Johans gt. 19 | 0159 Oslo | tel: +47 24 14 12 40 | epost: post(a)pholk.no Her er et annet forum som diskuterer det samme: http://www.mote.no/showthread.php?t=4153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå