Gjest Gjest_Jåla.._* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Heisann :-) Noen som kan anbefale en god bodylotion som man ikke trenger å tømme lommeboka for å kjøpe?
mari4ever Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 HTH krem Nutrisoft fra loreal for tørr hud:) veldig god! koster ca.40 kr på vita
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 HTH krem Hei! Vil bare opplyse om at denne kremen kan klø/svi noe forferdelig dersom man har utslett eller sår. Lurt å ha i bakhodet :o)
covergrl Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Nutrisoft fra loreal for tørr hud:) veldig god! koster ca.40 kr på vita og jeg vil bare informere at denne kan svi og klø også.. men eucerin har en god og mild body lotion, er egentlig for en sensitiv hud, men er god for alle hudtyper.. inneholder også en ph 5.. kjempe god og billig
mari4ever Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 og jeg vil bare informere at denne kan svi og klø også.. men eucerin har en god og mild body lotion, er egentlig for en sensitiv hud, men er god for alle hudtyper.. inneholder også en ph 5.. kjempe god og billig hehe okei...forstår dere har veldig sensetiv hud...beklager anbefaler vertfall bodylotioner fra apoteket, de er veldig milde
Amanlis Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Jason Aloe vera. Den koster ca 80 kroner på Vita og i helsekostbutikker.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Body Butter fra The Body Shop - helt nydelig! Selv om den koster 149,- er den absolutt verdt det
Gjest Gjest_Martine_* Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 HTH krem.. Garantert! Ihvertfal hvis du sliter med litt eksem..og veldig tørr hud.. PS: ja den svir Vedlig de første gangene, men så blir det bedre.. _Jeg kunne IKKE levd uten...
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Betal litt mer og kjøp Tindved Hudolje fra Weleda (helsekost kr. 200). Meget drøy og helt fantastisk. Må smøres inn på fuktig hud etter dusjen. Holder kjempelenge og redder huden.
Essie_ Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Aderma sin bodylotion for tørr og irritert hud er fantastisk. Men kanskje litt dyr hvis man er ute etter noe rimelig. 300,- på apotek i Norge, 225,- på apotek i Sverige.
Gjest Raptuza Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Eller mandelolje, som eg brukar som bodylotion. Kr 100 for ei flaske på helsekost, og kjempedryg.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 Jeg liker veldig godt body butter fra den oliva serien som selges på apotek, lukter godt og gir mye fukt.
villen Skrevet 17. september 2008 #15 Skrevet 17. september 2008 Aderma sin bodylotion for tørr og irritert hud er fantastisk. Men kanskje litt dyr hvis man er ute etter noe rimelig. 300,- på apotek i Norge, 225,- på apotek i Sverige. Den er kjempegod, men lukter litt pussig synes min nese - men ikke så pussig at jeg ikke bruker den hele vinteren, da er huden min ekstremt tørr. Bruker den mest flytende varianten på pumpeflaske, ikke kremen på tube - sistnevnte får jeg utslett av.
Gjest HTH bruker Skrevet 21. november 2008 #16 Skrevet 21. november 2008 HTH krem.. Garantert! Ihvertfal hvis du sliter med litt eksem..og veldig tørr hud.. PS: ja den svir Vedlig de første gangene, men så blir det bedre.. _Jeg kunne IKKE levd uten... HTH er den beste fuktighetskremen på markedet! Hvis det svir er det bare et tegn på at du har tørr hud. Tørr hud er ofte små sprekker i huden, som kremen trenger lenger ned i. Melkesyren og den lave pH-verdien er årsaken til at det av og til kan svi. Når du har smurt deg med HTH noen ganger og gjenopprettet fuktighetsbalansen forsvinner det. Man kan si at svie er et tegn på at huden trenger hjelp.
Gjest Charming Skrevet 22. november 2008 #18 Skrevet 22. november 2008 Natusan, ikke Holiday Skin i den gule flasken, men den vanlige i den hvite. Den gjør UNDERVERKER. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå