Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 15. september 2008 #1 Del Skrevet 15. september 2008 på match kan man velge hvor lenge man vil være betalende medlem. det er oppgitt to summer. en for totalbeløp på visse antall måneder og en som forteller hvor mye det koster i måneden. men er det slik at jeg må betale hele beløpet el blir jeg trekt ett visst beløp i måneden....lurer fælt....jeg har ikke akkurat så god råd nå etter bruddet og kunne tenkt meg å betale i måneden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gambaray_* Skrevet 15. september 2008 #2 Del Skrevet 15. september 2008 på match kan man velge hvor lenge man vil være betalende medlem. det er oppgitt to summer. en for totalbeløp på visse antall måneder og en som forteller hvor mye det koster i måneden. men er det slik at jeg må betale hele beløpet el blir jeg trekt ett visst beløp i måneden....lurer fælt....jeg har ikke akkurat så god råd nå etter bruddet og kunne tenkt meg å betale i måneden.... Det blir trukket månedsvis. Og så får du mail når abonnementet er utløpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå