Sharissa Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...062&item=270966 må si det var veldig jeg kjente igjen av det som sto i artikkelen, men det er kanskje andre som kjenner igjen noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Det med klasking av mager.. fysj, ekle minner fra det som skulle være en koselig erotisk aften, men jeg greide ikke konsentrere meg pga de ekle klaskelydene av en tjukk bolle som omtrent knuste meg... haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2003 #3 Del Skrevet 7. juni 2003 Kjenner meg ikke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. juni 2003 #4 Del Skrevet 7. juni 2003 Er det mange som gjør det der da?.. Synes det som stod var ... ja... er ikke MANGE som gjør alt eller noe av det der vel?... *undrende* 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #5 Del Skrevet 7. juni 2003 Er nå ikke sikker, jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. juni 2003 #6 Del Skrevet 7. juni 2003 Hørtes ut som mine elskere i ungdommen..... :o -Men jeg tror mannfolka lærer i årenes løp. Det er heldigvis lenge siden jeg fikk sånn "behandling". Sex skal være godt,ikke smertefullt og irriterende! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. juni 2003 #7 Del Skrevet 7. juni 2003 Eller menn som beveger tunga på en sånn måte når de kysser deg at den kjennes ut som en gullfisk på land. Eller menn som bare svusjer to tørre fingre rett opp i musa di. Eller menn som kaller deg hore og river deg i håret. Eller menn som trykker tissen langt ned i halsen på deg når du skal suge dem. Eller menn i stringtruser. (Ikke basert på egne erfaringer, men har fått høre en del gode historer på vinkvelder med venninner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 7. juni 2003 og her er del to: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...060&item=271031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juni 2003 #9 Del Skrevet 7. juni 2003 Kjente heldigvis ikke meg selv igjen der. Ikke nå lenger...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 7. juni 2003 #10 Del Skrevet 7. juni 2003 Naaaaahhh.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 7. juni 2003 #11 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg er stadig jomfru, men den der skal jeg vise til den jeg kommer til å ha sex med... og før det skjer, bare for å være sikker! *ser for seg en herlig debut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2003 #12 Del Skrevet 7. juni 2003 En del her jeg har vært borti ja, men det er årevis siden. Voksne menn med erfaring holder ikke på sånn som dette... eeeh, eller... jeg kom plutselig til å tenke på en av mine tidligere... han dyttet gjerne hodet mitt ned mot underlivet sitt med et godt grep i håret mitt, og stakk den langt ned i halsen på meg.... og beit meg i brystvortene også faktisk..hardt. Men med akkurat ham var det i grunnen greit, fordi jeg samtidig hadde en annen elsker som var ekstremt følsom og interessert i mitt velbefinnende - motsatser de to, og dermed ok. Men det er den følsomme jeg har beholdt, bare så det skal være sagt... Men han på sin side har hatt en tendens til å takke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå