Gå til innhold

World of warcraft - wrath of the lich king

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye spekulasjoner om release datoen etter a thottbot/wowhead satte opp reklame i dag så har endelig den amerikanske siden sagt at jo da, det stemmer..

In the frozen wastes of the north, the Lich King Arthas Menethil rallies his undead army and schemes to bring an end to all life on Azeroth -- and in a couple of months, you'll begin your epic journey into Northrend to confront the Lich King and his minions yourself. Blizzard Entertainment's second expansion to World of Warcraft -- Wrath of the Lich King -- will be in stores on November 13 in North America, Europe, Mexico, Argentina, Chile, and Russia, and on November 14 in Australia, New Zealand, Thailand, Singapore, and Malaysia. The expansion will be available in Korea and the regions of Taiwan, Hong Kong, and Macau on November 18, and the launch timing for China will be announced at a later date. For more information, read the press release or visit the Wrath of the Lich King website.

Wrath of the Lich King will be available in both a standard edition and a special Collector's Edition (in select areas). The Collector's Edition will contain an art book, behind-the-scenes DVD, exclusive in-game pet, and more. For pictures and a complete list of contents, check out the Collector's Edition website.

*danse rundt* Collectors pet'en er en mini frostwyrm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og jeg gleder meg som en unge!

Samme her :). Skal bli gøy å få noe nytt å gjøre og oppleve :)

Skrevet

Jeg og typen gleder oss!

Jeg har bitt meg merke til noen artige endringer for Paladins, og ser fram til aa slippe aa faa hoere at vi ret-a-dins er ubrukelige (for det er vi ikke!).

Og saa kan jeg fikse paa haaret :Hehe:

Gjest Gjest_Putte_*
Skrevet

Nokon som veit kvar eg kan bestille collectors edition? Må jo ha frost wyrm!

Er så spent!

Skrevet

Åh nei! Like før eksamen... Gleder meg så sinnsykt :jepp:

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Nokon som veit kvar eg kan bestille collectors edition? Må jo ha frost wyrm!

Er så spent!

Jeg har bestillt mitt collectors eksemplar hos www.ronnys.no. Jeg ringte og snakket med deg også, og de lovte at jeg var garantert en collectors utgave. :D Gleder meg som bare det...:D :D :D

Skrevet

Jeg elsker wow også for musikken og tegningene, og de bøkene koster alikevel 250 kr hvis man skal kjøpe de utenom så jeg kjøper heller hele pakken. Og jeg regner med at selve spillet kommer til å koste litt mer enn det der i butikken. 399 er vel en mer riktig pris tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...