momajoja Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg jobber med å bli flink til å lage norsk, tradisjonsrik husmannskost(selv om det nok tar litt tid..hehe), er det flere som lager mat til jul som ikke lages så mye ellers? Jeg lager vanligvis(med unntak av middagene): Sylte(hode og ribbe, en av hver) Fårerull Leverpostei Gravlaks Sild(rømme, sursild, tomatsild og sennepssild) Lurer på om jeg skal ekspandere reportoaret med gomme i år Enn dere?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg lager: sylte leverpostei lefse flatbrød håper å kunne utvide litt i år, men får se hva det blir tid til...
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Rull må med! Kålrabistappe Eh... lutefisk? Tror ikke det. Lager ikke julemat selv, men bidrar. Hehe. Siden jeg er veggis så blir det ikke mye tradisjonskost på meg i jula, men får ikke julestemning med mindre det lukter julemat. I år tenkte jeg at jeg skulle bidra med mitt ved å lage surkål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå