Gjest rådvill Skrevet 7. juni 2003 #1 Skrevet 7. juni 2003 Var på "gjennomreise" i går (og skal samme vei søndag). Traff typen fra gamledager (19 år tilbake!!!) Pratet litt om løst og fast, før temaet "sivilstand" ble brakt på banen... Gjett hva som ble foreslått når jeg fortalte om mitt??? Kom innom å ta kaffe! Prøvde meg på det at joda, kunne sende han sms, så kunne vi da alltids møtes på kafeen... Huff, så pinlig!!! Han er ALDRI blitt helt ferdig, noe jeg ble for 19 år siden! Hva skal jeg gjøre, dra til han å ta den kaffekoppen, be han på kafe, eller rett og slett gi faen i hele fyren???
Retz Skrevet 7. juni 2003 #2 Skrevet 7. juni 2003 Hvis han ennå tygger drøv på et forhold som ble slutt for 19(!) år siden, så gir du selvsagt faen. Det virker ikke som du har særlig lyst å treffe ham heller, så bare drop hele greia.
Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2003 #3 Skrevet 7. juni 2003 Hvis du ikke har lyst til å drikke kaffe med ham, så kan du vel koke ihop en forklaring om at du ikke fikk tid allikevel, eller noe? Det kan vel tenkes at han rett og slett syns det er kjempekoslig å se deg igjen/snakke med deg uten at han nødvendigvis tenker at dere skal hoppe i høyet/bli et parr igjen? Kanskje han rett og slett er veldig glad i deg pga det dere hadde for 19 år siden og vil vise at han bryr seg?!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2003 #4 Skrevet 7. juni 2003 Jeg vil besvare spørsmålet ditt med et nytt spørsmål....... Hva ville DU ha foretrukket at din nåværende mann hadde gjort? Møtt henne, eller gitt faan? Ok, DER har du svaret ditt! Bare å bruke den sunne fornuft. Har du ikke det? Kos deg med mannen din. Så koser han seg med DEG også........
Gjest rådvill Skrevet 7. juni 2003 #5 Skrevet 7. juni 2003 Hallo Gjest! Har jeg mann i huset? Har tenkt og tenkt i hele dag..dropper kaffen med han. Og det var kjekt å høre andres meninger her, enda jeg i utgangspunktet viste hva jeg skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå