Gjest g-man Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Er det vanlig at jenter gnikker seg mot saker og ting? F.eks. enden på sofaen, armlener, dyner, puter eller lignende? Jeg synes det er helt UTROLIG rått å se på. Ei jente som gnir musa inntil kroppen min, er uten tvil noe jeg tenner på. Er det mange jenter som gnikker?
Gjest jeglikersmør Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Er det vanlig at jenter gnikker seg mot saker og ting? F.eks. enden på sofaen, armlener, dyner, puter eller lignende? Jeg synes det er helt UTROLIG rått å se på. Ei jente som gnir musa inntil kroppen min, er uten tvil noe jeg tenner på. Er det mange jenter som gnikker? Jeg er gutt og skikkelig gnikkeglad. Jeg liker best å gnikke penisen på tastaturet på PC`en, eller håndtaket til bilen, eller melkehyllen i kjøleskapet, eller på gulvet innerst i kroken hvor hybelkaninene bor. Kjæresten min synes det er kjempesexy, hun hyler og bærer seg.
Rimmern Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Klart det. De aller, aller fleste kvinner jeg kjenne går stort sett rundt og gnikker seg mot det som er tilgjengelig mesteparten av tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå