Gjest Hottie Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Når jeg logger meg på hotmail må jeg vanligvis (cirka 95 % av gangene) logge meg på to ganger. Det har blitt sånn at nå blir jeg overrasket dersom jeg får logget meg på ved bare å skrive passordet en gang. E-postadressen står allerede i feltet sitt når jeg går til innloggingssiden. Jeg skriver inn riktig passord, men så kommer det opp en melding om at e-post eller passord er feil. Når jeg skriver inn passordet for andre gang blir jeg alltid logget inn. Jeg innrømmer at det kan hende at jeg en gang iblant slurver og skriver feil passord, men jeg gjør ikke det så ofte! Jeg har vært kjempenøye med å skrive passordet riktig for å være sikker på at det er en eller annen feil ved hotmail og ikke meg. Er det flere som opplever dette? Er det eventuelt noe jeg kan gjøre med dette?
Gjest Hottie Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 *dytte litt* Ingen som vet hvorfor dette skjer og om det er noe jeg kan gjøre med det?
Gjest annen bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Ja, det har skjedd noen få ganger, enda jeg har "husk passord". Så da kan jeg ikke ha skrevet feil, for jeg har skrevet ingenting. Jeg tror de kjører litt automatisk dobbelskjekk i passord på hotmail, for å sikre at det ikke er noen som tilfeldig har fått tilgang. Det får jeg opp noen ganger i alle fall, ikke "feil passord" - men at de krever dobbel innsjekk for sikkerhet. Men det kan jo være fordi jeg oftest sjekker innboks via messengeren og ikke ved å logge meg på hotmail.com på nettleser.
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Her skjer det daglig. Jæv... irriterende, men har nesten blitt vant til det nå. Og for hver gang jeg sjekker mail, så må jeg gå til en annen web-side for så å gå tilbake for å sjekke videre.
Hinata Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Skjer her også.. Får ikke opp noen feilmelding eller noe, men ingenting som skjer.. Har lagret passordet mitt, så ikke noe feil med det. Trykker refresh for å klare å logge på. Men dette skjer bare dersom nettleseren har vært lukket etter at jeg var på mailen sist... Hmmm
Gummiloppa Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Det skjer her og. I tillegg må jeg trykke hundre og snørrogførti ganger på tilbake-knappen når jeg skal tilbake til forrige side... Jævlig irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå