aftereight Skrevet 15. september 2008 #1 Del Skrevet 15. september 2008 Lager en ny liste, litt annerledes utformet - hermer etter de i jan/feb:) Tatt utgangspunkt i de gamle listene, så om det har sneket seg inn feil beklager jeg det! Gratulerer alle sammen forresten:) Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Alice Ayres, termin 29.mars - UW AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montana Skrevet 19. september 2008 #2 Del Skrevet 19. september 2008 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Montana, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Alice Ayres, termin 29.mars - UW AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 26. september 2008 #3 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har rømt til januar/februar-tråden ettersom tidlig UL ga tidligere termin og planlagt KS ofte utføres før termin... Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Montana, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus Alice Ayres, termin 29.mars - UW AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina My Skrevet 2. oktober 2008 #4 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg vet ikke hvordan jeg kopierer listen, men kanskje noen av dere andre orker å skrive meg inn? Jeg har vært på ultralyd nå og fått ny termin 11 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. oktober 2008 #5 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har termin 18.mars (foreløpig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montana Skrevet 7. oktober 2008 #6 Del Skrevet 7. oktober 2008 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Montana, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus Mina My - 11.mars Soul - 18.mars Alice Ayres, termin 29.mars - UW AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tori Skrevet 9. oktober 2008 #7 Del Skrevet 9. oktober 2008 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Tori,termin 6.mars- Helsefonna Alice Ayres, termin 29.mars - UW AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. oktober 2008 #8 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei. Jeg har ifølge to tidlige ultralyder termin 27 februar, men den ordinære viste 2 mars.. Ikke godt å vite. :klø: Jeg er med i januar/februar-gruppa, men de andre er så langt foran meg, her kan jo JEG være balnt de som er kommet langt.. Kan jeg værsåsnill å få være med her også, forvirret som jeg er?? Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Alice Ayres, termin 29.mars - UW AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millie_82 Skrevet 15. oktober 2008 #9 Del Skrevet 15. oktober 2008 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Alice Ayres, termin 29.mars - UW AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Millie_82, termin 13.april - Haukeland Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busy Lizzie Skrevet 25. oktober 2008 #10 Del Skrevet 25. oktober 2008 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Busy Lizzie, termin 24 mars Alice Ayres, termin 29.mars - UW AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Millie_82, termin 13.april - Haukeland Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miramiss Skrevet 7. november 2008 #11 Del Skrevet 7. november 2008 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Busy Lizzie, termin 24 mars Alice Ayres, termin 29.mars - UW AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Millie_82, termin 13.april - Haukeland Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Miramiss, termin 27.april - UNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boboli Skrevet 14. november 2008 #12 Del Skrevet 14. november 2008 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Busy Lizzie, termin 24 mars Alice Ayres, termin 29.mars - UW Boboli, termin 30mars- Elverum AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april ¤bella¤, termin 7.april - Ahus Elle Melle, termin 9.april Millie_82, termin 13.april - Haukeland Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Miramiss, termin 27.april - UNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 18. november 2008 #13 Del Skrevet 18. november 2008 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Busy Lizzie, termin 24 mars Alice Ayres, termin 29.mars - UW Boboli, termin 30mars- Elverum AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april Elle Melle, termin 9.april Millie_82, termin 13.april - Haukeland ¤bella¤, termin 14.april - Ahus Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Miramiss, termin 27.april - UNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montana Skrevet 4. desember 2008 #14 Del Skrevet 4. desember 2008 Ser ut til at jeg har falt ut - legger meg til igjen. Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Montana, termin 1. mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Busy Lizzie, termin 24 mars Alice Ayres, termin 29.mars - UW Boboli, termin 30mars- Elverum AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april Elle Melle, termin 9.april Millie_82, termin 13.april - Haukeland ¤bella¤, termin 14.april - Ahus Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Miramiss, termin 27.april - UNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. januar 2009 #15 Del Skrevet 3. januar 2009 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Montana, termin 1. mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus kaffedama, termin 1.mars - Ahus(KS) Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Busy Lizzie, termin 24 mars Alice Ayres, termin 29.mars - UW Boboli, termin 30mars- Elverum care, termin 1. april (skal bli gøy) U AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april Elle Melle, termin 9.april Millie_82, termin 13.april - Haukeland ¤bella¤, termin 14.april - Ahus Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Miramiss, termin 27.april - UNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 12. januar 2009 #16 Del Skrevet 12. januar 2009 Siden jeg fikk planlagt keisersnitt 18. feb har jeg flytta meg til januar/februar-klubben. Tar meg vekk fra denne lista. Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Montana, termin 1. mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Busy Lizzie, termin 24 mars Alice Ayres, termin 29.mars - UW Boboli, termin 30mars- Elverum care, termin 1. april (skal bli gøy) U AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april Elle Melle, termin 9.april Millie_82, termin 13.april - Haukeland ¤bella¤, termin 14.april - Ahus Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Miramiss, termin 27.april - UNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 29. januar 2009 #17 Del Skrevet 29. januar 2009 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Montana, termin 1. mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Busy Lizzie, termin 24 mars Alice Ayres, termin 10. april - UW Boboli, termin 30mars- Elverum care, termin 1. april (skal bli gøy) U AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april Elle Melle, termin 9.april Millie_82, termin 13.april - Haukeland ¤bella¤, termin 14.april - Ahus Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Miramiss, termin 27.april - UNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 29. januar 2009 #18 Del Skrevet 29. januar 2009 Terminliste Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Montana, termin 1. mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonna Busy Lizzie, termin 24 mars Boboli, termin 30mars- Elverum care, termin 1. april (skal bli gøy) U AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april Elle Melle, termin 9.april Alice Ayres, termin 10. april - UW Millie_82, termin 13.april - Haukeland ¤bella¤, termin 14.april - Ahus Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Miramiss, termin 27.april - UNN Redigerte rekkefølgen litt... Blir spennende om en måneds tid når babyene faktisk begynner å bli født.. (selv om det er to måneder til for min del..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 29. januar 2009 #19 Del Skrevet 29. januar 2009 Var flere lister i mars/april en stund så jeg står visst ikke på denne. Jeg har termin 18.mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 30. januar 2009 #20 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er bare å oppdatere listen, det.. Terminliste: Timar, termin 1.mars - Rikshospitalet Montana, termin 1. mars - Rikshospitalet Fëawen, termin 1.mars - Ahus Anamelona, termin 2.mars Tori,termin 6.mars- Helsefonn Soul, termin 18. mars Busy Lizzie, termin 24 mars Boboli, termin 30mars- Elverum care, termin 1. april (skal bli gøy) U AnneShirley, termin 3.april Ajja, termin 3.april - Stavanger Universitetssykehus Ninen, termin 5.april Elle Melle, termin 9.april Alice Ayres, termin 10. april - UW Millie_82, termin 13.april - Haukeland ¤bella¤, termin 14.april - Ahus Aftereigth, termin 22.april - Haukeland Miramiss, termin 27.april - UNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå