Gå til innhold

bursdagslek til fireåringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min blir snart fire år og vi skal ha barneselskap med tilsammen sju gutter på 3-4 år. Dette er mitt første barneselskap for eget barn og er usikker på leker. Er det noen som har forslag til enkle leker som alle vil skjønne? Jeg kommer bare på èn, fiske godtepose, men den er over så fort.

Vi er to voksne som skal være her, har èn etasje (i andre etg) og stor hage hvis det hjelper :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn i den alderen har da vel ofte evig nok med å pakke opp og rive ut av esker de gavene de gir selv...? Vi har hatt litt eldre barn i bursdag hos oss (3-4 år) og de har ikke hatt behov for noen organisert lek. men fiskedam er kanskje en god ide - over så fort? De skal da spise og leke selv også.

Men for å kuppe tråden din litt - hvor gamle er barna når de blir satt igjen i selskap, og hvor lenge er foreldrene med?

Skrevet (endret)

Selskapet varer i 2,5 timer. Foreldrene får gjøre litt som de vil, men jeg regner med at de leverer barna og drar igjen hvis det ikke er noen problemer. Jeg vet at de sikkert blir opptatte, men jeg hadde likevel litt lyst til å ha en bursdagslek alle kunne være med på.

Endret av Joyce
Gjest Bursdagsmamma
Skrevet

Noe som får gave åpningen til å ta litt lenger tid er hvis alle barna setter seg i en ring på gulvet med pakken fra seg. Også tar dere flasketuten peker på. Der flasken peker den pakken åpner bursdagsbarnet... Da tar det litt lenger tid og litt lettere og holde det litt rolig.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...