Rampolina Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Trenger litt inspirasjon! Har ei jente på 2, så ikke for sterkt;)
Gjest Portis Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Om du steker filetene, legger de i en ildfst form sammen med creme fraichê og lar det stå i ovnen i ca 5-10 minutter, også kan du servere det med ris, salat etc. Sammen med creme fraichê så pleier jeg å blande i litt provance krydder, litt sitronsaft og eller hva som måtte önskes.
Lissi Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg hakker en blanding av hvitløk, basilikum, chili(kan skippes) og gnur det inn i filetene, sammen med gourmetsalg og peppermix, for så å snurre bacon rundt og steker de i ovnen i ildfast form. Kjempegodt. Serveres med dampa/wokka grønnsaker og passende poteter. Gjerne hasselbakte:)
Brunhilde Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg lager forskjellige varianter, og den ene er omtrent slik: Brun kyllingfileene og ha oppi fersk sjampinjong som er kuttet i små biter. Brun disse også, gjerne sammen med litt rød paprika i små biter. Ha på salt og pepper etter smak og tilsett fløte og gjerne litt soyasaus, hvitløk eller annet krydder dere liker. Server med ris og grønnsaker etter smak, jeg er veldig glad i brokkoli, så jeg bruker gjerne det. Denne retten er både rask og barnevennlig.
Rampolina Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk! Det endte opp med noe så enkelt som wok og ris gett.. Men skal prøve ideene over her en annen dag, så takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå