Gjest *Ulla* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Personligheten er selvfølgelig sammensatt, men vi har alle ting som definerer oss som person. Hva er dine? Er det alderen din? At du er student? Hobbyen din? Legningen din? Det som definerer meg mest er vel at jeg er tidlig i 20-årene og i et stabilt forhold, og at jeg er jente-jente.
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 For å være helt ærlig synes jeg ikke eksemplene dine definerer deg som person... men forklarer/definerer hvilken livssituasjon du har her og nå. Å definere en person mener jeg går mer på egenskaper og interesser enn på noe annet.
FoxyFish Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Tja, jeg vil ikke trekke det så langt som å si at det definerer meg som person - men en ting mange har bemerket (og ledd av) er at jeg brøler om jeg skulle komme over noe som ikke går helt min vei. Et kort kraftig brøl som har skremt noen sarte sjeler av og til. Ulike settinger: "Brøl! Jeg får ikke opp syltetøyglasset", "Brøl! jeg gikk på døra" eller "Brøøøøl! her var det mange snegler! (senest i går)" Og det kommer jo ved siden av å være en jente-jente. Sjarmerende... :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 At jeg nesten daglig må gjøre det som jeg jobber med for å være lykkelig, At dersom kjærligheten i livet mitt ikke funker, så funker ikke jeg. At jeg ikke tør å danse på et halvfullt dansegulv med mindre jeg er dritings.
Gjest *Ulla* Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 For å være helt ærlig synes jeg ikke eksemplene dine definerer deg som person... men forklarer/definerer hvilken livssituasjon du har her og nå. Ja, men det definerer meg faktisk også som person.
cilipili Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Vanskelig, men interessant dette.. Det som jeg føler definerer meg som person er at jeg er i slutten av 20-årene, politisk engasjert på venstresida, er kunstner, utrolig optimistisk, jente-jente, gift og har to barn.
Tabris Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Hm. Jeg tror jeg vil si at det som definerer meg nå i dag er at jeg er idealist, kvinne, student og geek.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå