Gjest Gjest_Merethe_* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Heisann! Nå lurer jeg veldig her på hva det er som skjer... Vi har nemlig ikke prøvd, men har sagt at skjer det så skjer det og at vi vil glede oss når tiden er inne Det har gått over noen år nå, så har ikke tenkt over dette før nå, for nå er jeg rimelig usikker! Rundt forrige uke en gang kjente jeg litt stikkinger i rygg/mage og trudde mensen var rett rundt hjørnet.. Morgenen etter kom det litt blod på papiret, men det var alt, murringene forsvant og det kom ikke mer blod.. Noen dager etter dette begynte jeg plutselig å bli fryktelig øm og vond i brystene, noe jeg aldri har blitt før.. Slik gikk jeg i et par dager før det plutselig gikk opp for meg at jeg kunne være gravid.. Tok en QR, test, men testet negativt, skjønte ingenting og gikk fortsatt rundt med ømme bryster. Nå (i går), fire dager etter jeg tok testen kom de skikkelige menssmertene, og jeg har blødd litt ganske klart, rødt blod i går og i dag. Tiden som har gått har jeg følt meg veldig rar, mtp ømme bryster, småaggresiv uten grunn, de siste dagene har jeg lagt meg et par timer før jeg bruker da jeg føler meg veldig tung og trøtt i kroppen... Så ble så overrasket når mensen kom i går da jeg hadde tenkt å teste på nytt etter helgen! Jeg vet noen kan få mensen i hvertfall i førsten av svangerskap, og jeg lurer på å ta en ny test. Men skal jeg vente med å ta den til denne "mensen" er over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå