Gå til innhold

Kan en si til en jente

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jenten blind, er det helt greit å si i fra, men ellers vil jeg nok tro at hun fint klarer å se det selv i speilet. Menn er ikke så unike at de er de eneste som ser barten, for jenten klarer helt sikkert fint å se det selv i speilet.

Og vil hun ikke gjøre noe med det, så er det hennes valg.

Skrevet

"Kan ikke tenke meg at det vil være videre populært å kommentere at en jente har bart.. :riste: "

"Siden jenter flest er mer opptatt av kroppen og spesielt ansiktet, så merker de nok at "barten" er der. Har man problemer, så slutt å se på barten hennes"

"Kan vel si det, men tviler på at hun blir noe særlig happy for at du nevner det."

:legrine:

Skrevet
Kan en si til en jente at hun har bart? :gjeiper:

Moro tråd, selvom mange sliter med bart! Men det som jeg synes var litt rart, var at svarene var veldig kule fra et "Gutte/manne perspektiv".

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=993694&hl=

Vet du hvor mye tid jenter flest tilbringer foran speilet? Selv de som bruker lite tid på hår og sminke bruker ofte MYE tid på å studere seg selv i speilet. Nettopp for å avsløre slikt som bart, kviser, hudormer osv. Tro meg, det er INGEN vits i å si ifra. Det finnes ikke den ting du kan se i ei jentes fjes som hun ikke har sett selv allerede. Unntatt om hun har sølt noe mat/drikke, kanskje.

Jeg vil tro du har tråkket skikkelig i salaten om du sier noe sånt til ei jente. Tenk deg at ei jente sier til deg at "du har øyenbryn". Hva ville du tenkt om jenta da? Antakelig at hun var ganske dårlig utstyrt på intelligenssida siden hun følte behov for å poengtere noe så åpenbart.

Skrevet

for meg blir det å si ifra om noe som er så sannsynelig at hun vet selv, litt i samme bås som når man har DEN kongekvisa midt på nesa, og noen sier "oj, du har ei kvise på nesa altså!"

ehhh. ÅJA,,,, for det legger man jo overhode ikke merke til selv mener jeg...

Skrevet

Skjønner overhodet ikke hvorfor det skulle være noen vits i å si fra. Om personen er seende og er i besittelse av et speil, har hun vel merket dette selv på et eller annet tidspunkt. Og tar hun det ikke opp selv, kan man vel også regne med at det ikke nødvendigvis er noe hun ønsker at skal påpekes...

Skrevet

Hun vet det nok godt selv. Saken er vel at han vil gjøre henne bevisst på at han ikke liker det så godt og det er vel det han vil si, egentlig.

Skrevet
Kan en si til en jente at hun har bart? :gjeiper:

Moro tråd, selvom mange sliter med bart! Men det som jeg synes var litt rart, var at svarene var veldig kule fra et "Gutte/manne perspektiv".

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=993694&hl=

Jeg ville ikke bare gått rett bort til en jente og sagt "du har bart." Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skulle gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...