øyenstikker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Dette popper opp hele tiden. Har selvsagt ikke trykket ok, men det har nok innstallert seg alikevel. Dritten!! Noen som vet hvordan jeg skal bli finne hvor dette ligger og bli kvitt det? Har norton virusprogram.
Titti72 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Inne på diskusjon.no ligger det en link som fikser det for deg. Søk på virusnavnet, så dukker tråden opp.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Dette popper opp hele tiden. Har selvsagt ikke trykket ok, men det har nok innstallert seg alikevel. Dritten!! Noen som vet hvordan jeg skal bli finne hvor dette ligger og bli kvitt det? Har norton virusprogram. last ned spyhunter, gratis. den fjernet det for meg!
r2d290 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Følg veiledningen til norbat her: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=998167&hl= Post loggene her i tråden din, så skal jeg (eller noen andre som kan det) analysere loggen og fortelle om noe mer må gjøres vidre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå