Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 19, blir snart 20, som fortsatt er jomfru.. og for å være ærlig så er jeg ganske stolt over meg sjæl, men vil gjerne vite hva dere jenter synes om det?

Ville dere ha valgt en gutt som har gjort det før eller en gutt som er "untouched"? Spørsmålet gjelder både for ONS og langsikig forhold?

Det jeg syns er at det er pluss hvis gutten du elsker er jomfru (snakker om langsiktig forhold), mens jeg er mer nysgjerrig på om hva dere jenter tenker rundt en jomfrugutt når det gjelder ONS.. er det turn-off i og med at han ikke vet helt hva han driver med, eller er det motsatt fordi du får den følelsen av å være den første?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er positivt. Når det kommer til langvarig forhold så er sex en læreprosess enten man er jomfru eller ei. For å få best mulig sexliv må man bli kjent med den andres ønsker. Når det kommer til ONS, så har jeg knærta en jomfru, og ja, jeg synes det var litt gøy ;)

Skrevet

I et forhold ville ikke dette spilt noen rolle for meg, da det er som Caramela sier en læringsprosess. Da hadde det egentlig vært kjempefint og jeg hadde følt meg veldig beæret :)

Akkurat på ONS er jeg ikke helt sikker på hva jeg ville syntes.. Da er det jo liksom ikke personligheten jeg er ute etter :fnise:

Men når du har vært så flink som du har ville du vel ikke kastet det vekk på en ONS uansett, eller?

Skrevet

Eg ville syntest det var klart betre om han hadde litt røynsle - eg er lærar på dagtid, og vil helst sleppe å vere det på natterstid også.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er 20 år gammel jente og jomfru.

Så ingenting ville vært bedre enn å finne meg en likestilt ;)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
I et forhold ville ikke dette spilt noen rolle for meg, da det er som Caramela sier en læringsprosess. Da hadde det egentlig vært kjempefint og jeg hadde følt meg veldig beæret :)

Akkurat på ONS er jeg ikke helt sikker på hva jeg ville syntes.. Da er det jo liksom ikke personligheten jeg er ute etter :fnise:

Men når du har vært så flink som du har ville du vel ikke kastet det vekk på en ONS uansett, eller?

Haha! Nei nei, Akkurat det skjer ikke! Jeg er liksom forberedt på å dø som en jomfru! xD (Mulig dette bare er ren bullsh*t foreløpig xD) Som en ung, kunnskapløs gutt lovet jeg meg sjæl om å kun gjøre det med den personen jeg elsker (I KNOW! It kinda sound gay-ish! xP), så jeg har jo tenkt å være en mann å holde mine ord!^^

Men er i den fasen jeg ikke tror på kjærlighet, så av den grunn så er jeg forberedt på å dø som en jomfru.. xP

Skrevet
Jeg er en gutt på 19, blir snart 20, som fortsatt er jomfru.. og for å være ærlig så er jeg ganske stolt over meg sjæl,

Da jeg var jomfru, var jeg mest opptatt av å ikke være det lenger. Så om du er stolt av det, kan jeg bare si at jeg er imponert. Så sterk var jeg hverken i viljen eller i kjødet.

Skrevet (endret)

Litt erfaring er så definitivt positivt. Var selv sammen med en jomfru da han var 20, og strengt tatt var det litt slitsomt, for han kunne absolutt ingenting fra før og jeg følte meg mer som en lærer enn sexpartner til tider... Men etterhvert hadde vi fantastisk sex.

Endret av Wadjet
Skrevet
Litt erfaring er så definitivt positivt. Var selv sammen med en jomfru da han var 20, og strengt tatt var det litt slitsomt, for han kunne absolutt ingenting fra før og jeg følte meg mer som en lærer enn sexpartner til tider... Men etterhvert hadde vi fantastisk sex.

Hehe! Det kan jeg tro på! Det er jo det som bekymrer meg.. om jentene i det hele tatt har tålmodigheten.. Men kan jo også nevnes at vi med ikke så fullt erfaring er lettere å forme etter deres ønsker og behov enn en med erfaring som har allerede skapt et "vane"..

Skrevet
Hehe! Det kan jeg tro på! Det er jo det som bekymrer meg.. om jentene i det hele tatt har tålmodigheten.. Men kan jo også nevnes at vi med ikke så fullt erfaring er lettere å forme etter deres ønsker og behov enn en med erfaring som har allerede skapt et "vane"..

Neppe...

Skrevet
Neppe...

Haha! Ikke det nei?! Nei, da får jeg vel høre på deg, i og med at du er mer erfaren enn meg!^^ Da får jeg vel bare prøve å gjøre det lettere som overhodet mulig for evt. sexpartneren min! xP

Vi er jo forskjellige alle sammen tross alt, så jeg får vel bare håpe at jeg har bedre "fast-learning curve" enn partneren du hadde!^^

Skrevet

Hva jeg mente med forrige svar, var at jeg har vært i langvarig forhold med to uten særlig seksuell erfaring (en jomfru og en som hadde hatt en partner før meg), og de var mye mindre lekne og spontane enn min nåværende partner som har hatt mange sexpartnere (deriblant 3 samboere) før meg. Ja, de uerfarne lærte jo det tekniske rimelig kjapt, men det var ingen spontanitet der, og de manglet totalt "gi faen"-holdningen og den lekenheten og uforutsigbarheten som medfølger dette, som mine erfarne sexpartnere har hatt.

Teknisk god sex blir fort fryktelig kjedelig dersom reportoaret er lite og alt blir rutine, samme hvor mange orgasmer man får.

Skrevet
Hva jeg mente med forrige svar, var at jeg har vært i langvarig forhold med to uten særlig seksuell erfaring (en jomfru og en som hadde hatt en partner før meg), og de var mye mindre lekne og spontane enn min nåværende partner som har hatt mange sexpartnere (deriblant 3 samboere) før meg. Ja, de uerfarne lærte jo det tekniske rimelig kjapt, men det var ingen spontanitet der, og de manglet totalt "gi faen"-holdningen og den lekenheten og uforutsigbarheten som medfølger dette, som mine erfarne sexpartnere har hatt.

Teknisk god sex blir fort fryktelig kjedelig dersom reportoaret er lite og alt blir rutine, samme hvor mange orgasmer man får.

Haha! xD Som sagt, folk ER forskjellige, med forskjellige tilfredshet og behov! For noen er det kanskje nok med bare orgasme, mens andre trenger det mer kreativitet og spenning? Hvem vet?

Jeg er 19 år og er jomfru.. tror du virkelig at jeg hadde ventet mer en 19 år bare for å lære det tekniske!? Haha xD Er jo mer villig til å lære å tilfredstille partneren som jeg har tenkt å dele livet mitt med.. både teknisk, fysisk og emosjonelt! Ting som lekenheten og uforutsigbarhet utvikler jeg ettersom hvordan personlighet partneren min har og evt. hvordan vi er sammen!

Men jeg er ganske enig at det kan være kjedelig når man gjør det samme om og om igjen.... og enda verre hvis kjemien ikke er der! xP

Skrevet
Ting som lekenheten og uforutsigbarhet utvikler jeg ettersom hvordan personlighet partneren min har og evt. hvordan vi er sammen!

Vel, lekenhet og uforutsigbarhet kommer jo også på personligheten din..

Kan jo være at de to tidligere sexpartnere dine var sjenerte, nervøs eller bare rett og slett trodde at det var alt som trengs for å kunne tilfredstille deg? :)

Skrevet

Jeg skulle ønske min var jomfru da jeg møtte han, så bare stå på du :)

Skrevet
Vel, lekenhet og uforutsigbarhet kommer jo også på personligheten din..

Kan jo være at de to tidligere sexpartnere dine var sjenerte, nervøs eller bare rett og slett trodde at det var alt som trengs for å kunne tilfredstille deg? :)

De var verken sjenerte eller spesielt nervøse etterhvert, men de opplevde jo noe som var så fantastisk som de aldri hadde opplevd før, og var dermed fornøyd med status quo. Først etter å ha hatt noe mer erfaring, blir man mer nysgjerrig på hva annet som kan være spennende, spesielt siden man da faktisk opplever at ulike mennesker reagerer ulikt på ulike ting. For det blir kjedelig i lengden å være den i forholdet som alltid overrasket med noe annerledes. Og da måtte drive opplæring for hver nye ting/stilling etc.

Det er ikke noe negativt med å være jomfru. Og for meg har antall sexpartnere aldri vært et tema når jeg har datet. Men det teller enda litt mer positivt for en partner at han kan det han driver med (og det er slett ikke alle med mange partnere bak seg som er så særlige i senga, heller, altså... ;) )

Skrevet
De var verken sjenerte eller spesielt nervøse etterhvert, men de opplevde jo noe som var så fantastisk som de aldri hadde opplevd før, og var dermed fornøyd med status quo. Først etter å ha hatt noe mer erfaring, blir man mer nysgjerrig på hva annet som kan være spennende, spesielt siden man da faktisk opplever at ulike mennesker reagerer ulikt på ulike ting. For det blir kjedelig i lengden å være den i forholdet som alltid overrasket med noe annerledes. Og da måtte drive opplæring for hver nye ting/stilling etc.

Det er ikke noe negativt med å være jomfru. Og for meg har antall sexpartnere aldri vært et tema når jeg har datet. Men det teller enda litt mer positivt for en partner at han kan det han driver med (og det er slett ikke alle med mange partnere bak seg som er så særlige i senga, heller, altså... ;) )

Hehe.. Jeg får vel bare ta det som det kommer egentlig.. tross alt så er jeg jo "forberedt" på å dø jomfru! Haha xD!

Men takk for at du tok tid til å svare ihvertfall, og håper ikke at jeg bortkastet tiden din! ^^ Nå fikk jeg ihvertfall en liten innsikt og en annen perspektiv over hvordan en annen tenker! ^^ Hihi :)

Skrevet
Bare positivt etter min mening:)

Ja jøss :)

Jeg er 20 år gammel jente og jomfru.

Så ingenting ville vært bedre enn å finne meg en likestilt ;)

Aplaus til deg :)

Kunne ønske jeg også var det da jeg traff min mann ..men neida..måtte fjase vet du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...