Rampolina Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Er så lei av å få lagt stygge gelenegler at jeg streeeeiker!He he.. Så nå vil jeg vite hvem som legger de fineste neglene, lei av å kaste penger ut av vinduet. Gjerne link eller bilder. Takk:)
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg har de siste to årene hatt akrylnegler, men er ikke helt fornøyd med de to salongene jeg har prøvd, så jeg henger meg på denne. Jeg er interessert i å finne et nytt sted enten i Oslo eller Bærum. Hva er forskjellen på akryl- og gelenegler forresten?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Hei! Jeg fikk lagt gelenegler på en salong i Sarpsborg, på Klavestadhaugen Senter. Husker dessverre ikke navnet på dem, men om du søker etter "fotterapeut Østfold" kommer de opp. Har nemlig en fotterapeut der også. Jeg husker ikke helt hvordan de så ut, for de var nede på tærne, men hvis du har mulighet til å dra innom der så kan de jo kanskje vise deg eksempler på negler de har laget? Lykke til med å finne noe da :o)
Kimmelinn Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Er så lei av å få lagt stygge gelenegler at jeg streeeeiker!He he.. Så nå vil jeg vite hvem som legger de fineste neglene, lei av å kaste penger ut av vinduet. Gjerne link eller bilder. Takk:) Tuddeluuu:) Jeg har gått så lenge jeg kan huske hos Monika i Oslo å alltid fått flotte negler. Hun har en webbside www.neglolokker.com å er sikker på atte du blir fornøyd. Moren min går åsså hos henne:) Try it!
Kimmelinn Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Jeg har de siste to årene hatt akrylnegler, men er ikke helt fornøyd med de to salongene jeg har prøvd, så jeg henger meg på denne. Jeg er interessert i å finne et nytt sted enten i Oslo eller Bærum. Hva er forskjellen på akryl- og gelenegler forresten? Akryl var et hardt materiale å gele var fleksibelt på neglen å uten syre om jeg husker rett. Fikk i allefall forståelse av at gelen var mindre skadelig på neglen å mine er like fine etter ca 2år. Man blir avhengig av dem:)
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Er så lei av å få lagt stygge gelenegler at jeg streeeeiker!He he.. Så nå vil jeg vite hvem som legger de fineste neglene, lei av å kaste penger ut av vinduet. Gjerne link eller bilder. Takk:) Neglemannen skal visst være veldig dyktig: http://neglemannen.blogg.no/
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Neglemannen skal visst være veldig dyktig: http://neglemannen.blogg.no/ Hei Jeg støper negler hos en veldig flink jente i oslo sentrum. Rimelig og de varer i 3-4 uker! Her er gruppe på face: http://www.facebook.com/profile.php?id=587...6278&ref=mf
MedMor Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Når det gjelder å få lagt negler i Oslo vil jeg anbefale Sara Sivesind. Hun er utrolig flink, og i tillegg veldig hyggelig. Hun har drevet med dette i mange år, og underviser negledesign på Tone Lise Akademiet innimellom. Legger ved link for tlf.nr og besøksadresse. Sara Sivesind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå