Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vanja
Skrevet

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Jeg hater miss sixty!! Har hatt veldig lyst på en miss sixty bukse lenge nå og dro og skulle kjøpe en igår. Jeg bruker 27 i livet og prøvde den først og fikk den faen ikke over ræva en gang!! Prøvde deretter 28 og den fikk jeg heller ikke på. Måtte opp i 29 men den stramma også fælt. Enden på visa ble at jeg dro på carlings og kjøpte meg en levis 525 i steden som jeg har 2 til av. Jeg nekter å måtte kjøpe buksa 2 tommestr større. 2 tommer er mye det det er faktisk 5 cm!! Hva er det egentlig med størrelsene på miss sixty? De er jo riv ruskende gale også lå det nesten bare str 25 der. Jeg er ganske tynn men ikke noe anorexia offer da, har jo mye former også! Dessuten var de altfor lave i livet, stringen stakk opp, ikke særlig pent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja..det er helt vannvittig hvor små de størrelsene er!Er beregnet på tynne 12-14 åringer som ikke har et snev av kvinnlige former.

Latterlig..ikke rart jenter får anorexi osv.Moteindustrien er kynisk :x

Skrevet

Må si at jeg falt litt for overskriften/tittelen på dette innlegget... :ler:

Eller er jeg enig i all the above....

Jennifer

Gjest LilleSol
Skrevet

Størrelsene er håpløse. En venninne av meg jobber på JC, Hun fortalte meg i dag at Miss Sixty skal slutte å lage buksene i de aller minste str fordi de ville få vekk det "fjortisstempelet" buksene har fått. Noen av modellene faller også bort. Syntes det er flott jeg, kanskje blir det allment greit å kjøpe seg miss sixty etter fylte tjue hvis det blir som produsentene håper ?

Skrevet

Hvis en skal kunne bruke miss sixty etter fyllte 20, må disse buksene forrandre seg mye. Jeg vet om bare noen få jenter som får på seg disse buksene, og de er i alderen 12-16 år. Selv bruker jeg 30 i livet, og så store bukser har de ikke. Jeg er jo svær jo. :o

Men nå er jeg ikke så veldig opptatt av slike motebukser heller, så det bryr meg ikke så mye.

Skrevet

Miss Sixtybukser er dritstygge.

De er produsert av thailandske småunger.

De er laget til supertynne berte-fjortis-barn og folk med spiseforstyrrelser (det finnes ikke mange naturlige Twiggyer).

De er alltid altfor små i størrelsene.

De er alltid altfor lave på livet.

De er alltid altfor stramme (med mindre du er 180 og veier under femti kilo)

Det er heller ikke pent når fjortenåringene blir femten og får litt fett rundt magen; buksene strammer som pølseskinn og magen henger over buksekanten. ÆSJ!

Skrevet

Enig med Kid!

Puh, Miss Sixty-pinntynne-fjortiss-bukser er vemmelige!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men ærlig talt... Bryr du deg om hvilken størrelse du har i buksa????? :-?

Er bare å kjøpe i str 32 det vel, selv om du egetlig skulle hatt 27...!! (bare et eksempel)

Men ellers kan jeg slenge meg på miss sixty-hetsen... :blunke:

Gjest Donna
Skrevet
Men ærlig talt... Bryr du deg om hvilken størrelse du har i buksa????? :-?  

Er bare å kjøpe i str 32 det vel, selv om du egetlig skulle hatt 27...!!  (bare et eksempel)

Men ellers kan jeg slenge meg på miss sixty-hetsen... :blunke:

Faktisk har størrelsen mye å si ! Jeg hadde nå ikke en gang fått en fot nedi en av de derre mikro-små fjortisbuksene :-?

Men jeg ser på det som et personlig nederlag når jeg ikke kommer inni dne størrelsen bukser jeg pleier.

Jeg var og kikket på bukser en gang - og fant en jeg likte. Jeg tok med den størrelsen jeg pleier - og en under - for noen ganger så kommer jeg inn i mindre størrelse ..og da er Virgo glad !!! :lol: Som sagt likte jeg virkelig denne buksen ....og skuffelsen ble såååå stor da jeg ikke fikk den over rumpa !!!!! :o I fortvilelse fikk jeg hentet den som var et nummer større - for DEN måtte vel passe ?? Men nei - krisen var fullkommen da jeg ikke hadde bedre lykke med denne! Den strammet rundt lårene - og satt som et pølsekinn rundt rumpa ...fikk ikke igjen glidelåsen en gang !!!

Jeg ble så sinna, så skuffet, så lei og ulykkelig - og så rasende på meg selv - for at jeg ikke passet i den !!!

Fikk slengt på meg mine egne klær, og kom meg ut av butikken mens tårene kun ble holdt tilbake av rene viljestyrke for det ville være for flaut å grine offentlig!

Men den byturen var ødelagt !

Og mitt humør den og de påfølgende dager.....

Så altså har det noe å si om man må opp i størrelse ..for meger det er personli nederlag ..det betyr at jeg er håpløs og mislykket ...... (selv om jeg jo VET at det er fassongen og størrelsen på buksens feil .... :oops: )

Gjest the imp
Skrevet

hmm jeg er forsåvidt enig i at miss sixty-buksene kan være små i størrelsen....men...jeg er ikke syltynn jeg så langt der i fra. Jeg har kvinnelige former osv. Jeg bruker nå 29 i vidde vanligvis, men får da greit på meg størrelse 30 eller 31 i miss sixty. Så joda, de har størrelser opp i over 30 også. Ikke at jeg er noen stooor forkjemper for miss sixty altså...for meg er buksene deres alt for lange i beina. Men så ille som sitt rykte er de nå ikke da. Bare som en liten kommentar liksom :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Derfor elsker jeg Lee-buksene mine...

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/23/364688.html

Miss Sixty hyler ut fjortis-berte-alarmen. Etter min mening. Ikke søren om jeg skulle presset på meg en slik bukse! Magre 17 åringer på 1.90, med mer studiegjeld enn livserfaring, viser ikke frem min garderobe, de treffer ikke jenter midt i livet, de lurer meg ikke inn på den smale handlegate med slike barbiedukker ...

Men, syltynne ungjenter, uten hofter og pupper, appellerer ikke til oss. :D

Skrevet

Ehh, skjønner dere ikke at det er buksene som er sydd for små i forhold til normal størrelse (eller i forhold til buksene dere brukte før), og ikke at det er dere som har blitt feite..?

Gjest Étoile
Skrevet

Ehh... nå blir jeg kanskje skutt her, men buksene er da ikke SÅÅ små?! Dessuten har jeg sett opp til str 34. Jeg har to par som ikke er de typiske fjortis modellene, begge str 32 og de passer fin fint... og jeg har STOR rumpe altså, Lee buksa mi er f.ex str 31. Sist jeg kom oppi et par jeans mindre enn str 30 var ungdomsskolen...

Gjest eminel
Skrevet

Såvidt jeg vet har et merke som heter Pussy (ligner Miss Sixty) franske størrelser, som er et hakk mindre enn det vanlige Europeiske, dvs at jeg må bruke str. 36 istedetfor 34. Jeg er sikker på at Miss Sixty gjør det samme!! Forstår ikke hvorfor det var gale å kjøpe en str. 29, den passet jo deg!! Det er jo ikke du som er blitt større... For Guds skyld, størrelser er bare tall. Ikke legg for mye vekt på de!! Dere ser ut som dere gjør og må kjøpe klær som passer til dere, uansett hvilken størrelse som står på merkelappen.

Selv har jeg aldri prøvd en Miss Sixty da. Likte de før, men hadde ikke råd til å kjøpe fordi de koster flesk. Så mye ofrer jeg ikke for en dongeribukse.

Gjest Donna
Skrevet
Ehh... nå blir jeg kanskje skutt her, men buksene er da ikke SÅÅ små?! Dessuten har jeg sett opp til str 34. Jeg har to par som ikke er de typiske fjortis modellene, begge str 32 og de passer fin fint... og jeg har STOR rumpe altså, Lee buksa mi er f.ex str 31. Sist jeg kom oppi et par jeans mindre enn str 30 var ungdomsskolen...

Er det jeg som er helt på villspor her når det gjelder størrelser???

Jeg trodde at de vanligste størrelsene var 38 og 40 ...det er iallefall de som pleier være utsolgt når jeg skal kjøpe......

Når man har størrelse 31 og 32 - hvordan kan man da si at man har STOR rumpe??

Jeg ante ikke an gang at man fikk bukser som var mindre enn 36 jeg ....eller jo ..i barneavdelingen ....men man har ikke stor rumpe iallefall om man bruker så små spørrelser!!!

Hvis Miss Sixty buksene ikke går høyere enn til 34 - så sier det seg jo selv at det er beregnet på enten tenåringer, asiater, eller anorektikere ...

Eller er det jeg som tar HELT feil nå?? :o :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er da snakk om livvidde. 8) Feks: Så bruker jeg 30 i livet og 34 i lengde når jeg kjøper Levis bukser..

Gjest eminel
Skrevet

Er det jeg som er helt på villspor her når det gjelder størrelser???

Jeg trodde at de vanligste størrelsene var 38 og 40 ...det er iallefall de som pleier være utsolgt når jeg skal kjøpe......

Når man har størrelse 31 og 32 - hvordan kan man da si at man har STOR rumpe??

Jeg ante ikke an gang at man fikk bukser som var mindre enn 36 jeg ....eller jo ..i barneavdelingen ....men man har ikke stor rumpe iallefall om man bruker så små spørrelser!!!

Hvis Miss Sixty buksene ikke går høyere enn til 34 - så sier det seg jo selv at det er beregnet på enten tenåringer, asiater, eller anorektikere ...

Eller er det jeg som tar HELT feil nå?? :o :oops:

Miss Sixty regner livvidde. De andre størrelsene er nok hele buksa ja, 34 er XS og 44 ++ er L. Jeg bruker 26 i livvidde, det er lite. Og nei, jeg er ikke anorektier!! Liker sånne holdninger litt dårlig. Folk er skapt forskjellig vet du. De trenger ikke være syke fordi de ikke bruker M i klær...

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg mente livvidde ja...

Ellers bruker jeg jo hmmm vet ikke helt kjøper nesten aldri bukser som ikke er jeans, men det er vel mye L eller 42/44... er nok passe langt fra anorektiker!!!!!

Skrevet

Har de lande bukser forresten?

aldri giddi å se på en miss sixty bukse engang, men nå trenger jeg nye bukser:/

Forresten, levis kjører 36 i lengden? eller?

og lee, gjør de det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...