Gjest dramaqueen? Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg og sambo ligger i senga og prater om preferanser osv. Det kommer frem at jeg har jo ikke selve drømmekroppen hans, men han synes jeg er veldig sexy uansett. Og jeg ble sur Og han syntes det ble teit av meg at jeg ble sur Hadde du blitt sur?? Jeg VIL jo være drømmedama med drømmekroppen for ham! Lærte ihertfall at jeg ikke skal spørre dønn ærlige mennesker om ting jeg kanskje ikke vil vite
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg hadde blitt dødsfornærmet og lei meg
Gjest Hi Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Du kan vel være drømmedama hans selv om du ikke har den "perfekte" kroppen? Er hans kropp identisk til den du ville beskrevet hvis du helt ærlig skulle fortelle om drømmekroppen? Det var teit å bli sur ja, du spurte og fikk svar. Og så lærte du noe nytt!
Nigo-san Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg synes det er litt teit å bli sur, ja. De fleste av oss har ikke "drømmekropper", og å skulle tvinge kjæresten sin til å si at joda, du er den peneste og mest sexy dama i heeele verden, når det åpenbart ikke er sant, blir etter min mening litt tullete. Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut, men jeg antar du er en helt normal og søt jente. Og: Det kommer frem at jeg har jo ikke selve drømmekroppen hans, men han synes jeg er veldig sexy uansett. - er ikke det det viktgste da? Ærlig var han også! Nei, kos deg med mannen og la være å plage deg selv med tanken på at du skal ha drømmekroppen hans. En kropp kommer stort sett i en kombinasjon med en personlighet, og det er kombinasjonen av de to man er sammen med.
Gjest dramaqueen? Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Jeg synes det er litt teit å bli sur, ja. De fleste av oss har ikke "drømmekropper", og å skulle tvinge kjæresten sin til å si at joda, du er den peneste og mest sexy dama i heeele verden, når det åpenbart ikke er sant, blir etter min mening litt tullete. Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut, men jeg antar du er en helt normal og søt jente. Og: - er ikke det det viktgste da? Ærlig var han også! Nei, kos deg med mannen og la være å plage deg selv med tanken på at du skal ha drømmekroppen hans. En kropp kommer stort sett i en kombinasjon med en personlighet, og det er kombinasjonen av de to man er sammen med. Du har vel rett:) Jeg har alltid vært temmelig fornøyd med kroppen min Men etter at han sa det så har jeg blitt fiksert på hvordan jeg ser ut. Og så tenker jeg at dersom det visuelle er viktig for en mann, eller han da, så kan jeg vel umulig tenne ham maksimalt? Og så går vi inn i denne ringen av selvdestruktive tanker og så har jeg litt problemer med å komme meg ut igjen. Fortell meg gjerne at jeg er helt på trynet så jeg kan ta en ordentlig oppvask med meg selv!!
Nabodama Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 (endret) Du har vel rett:) Jeg har alltid vært temmelig fornøyd med kroppen min Men etter at han sa det så har jeg blitt fiksert på hvordan jeg ser ut. Og så tenker jeg at dersom det visuelle er viktig for en mann, eller han da, så kan jeg vel umulig tenne ham maksimalt? Og så går vi inn i denne ringen av selvdestruktive tanker og så har jeg litt problemer med å komme meg ut igjen. Fortell meg gjerne at jeg er helt på trynet så jeg kan ta en ordentlig oppvask med meg selv!! Klart du kan tenne ham maksimalt likevel! Tenning er ikke kun kropp og det visuelle, men også hvordan du legger det fram;) Blikk, flørt, glimt av hus, sexy klær/undertøy osv osv. Men mest av alt deg, hvordan du oppfører deg, hvordan du frister ham. Jeg tror forresten ingen av oss er helt perfekte, hverken i egne eller partners øyne, men det betyr så lite. Endret 15. september 2008 av Nabodama
Gjest missLady Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Når skal jenter lære! IKKE SPØR OM DISSE SPØRSMÅLENE! Er man med på leken må man tåle steken.. Jeg ønsker ikke å vite om en fyr jeg holder på med synes jeg er den peneste på jord, derfor spør jeg IKKE!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Det blir for dumt... du trenger jo å føle deg sexy og ha glød for å være sexy. Å føle seg som en lompen falleferdig kjerring er ikke akkurat drømmen, uansett hvor mye man ikke kan forvente å ikke være drømmedama(kroppen). Jovisst har du grunn til å være lei deg, men hva du skal gjøre-vet jeg ikke.
Gjest Nils Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Å føle seg som en lompen falleferdig kjerring er ikke akkurat drømmen, Men var det det mannen sa, da? Jeg synes tvert i mot jeg leste at han sa at hun var veldig sexy. Et stykke fra falleferdig kjerring det da.
Gjest dramaqueen Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 TS her. Jeg vet han syns jeg er digg, det som blir for dumt er vel å forvente å være verdens mest digge dame... Jeg som starta tråden *synes du kjæresten din er verdens deiligste?' også. Jeg er ganske stolt av kroppen min. Men jeg er jo fullt klar over at feks Angelina Jolie er mye mer sexy enn meg da uansett.
Chianty Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 har gubben din, din drømmekropp ? Vi kvinner spør utrolig mye dumt, ikke rart vi får dumme svar tilbake
Gjest ts Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 har gubben din, din drømmekropp ? Vi kvinner spør utrolig mye dumt, ikke rart vi får dumme svar tilbake Ikke i det hele tatt, hehe. Han spurte meg dumt om det samme. Forklaringen min på dette var likevel at han er mer visuell av seg enn det jeg er, og derfor talte det ikke så mye for meg hvordan han så ut, som det gjorde for ham hvordan jeg så ut. Ja, han syntes jeg var teit. Når jeg leser det jeg selv skriver så tar jeg av meg hatten og innrømmer at jeg var teit.
Jade Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Drømmekropper er som regel perfekte. Cellulitter er sjelden en del av denne drømmen. Likevel kan en kvinne med cellulitter være kjempesexy. Nesten ingen er perfekte. Selv supersexy skuespillere har kropps-stand-in. Og supermodeller blir retusjert. Ikke alle skjønner at de skal lyge når de blir spurt om slikt, og ikke alle skjønner at de ikke skal spørre om slikt. Hvis du vil ha en "perfekt" kropp, så sliter du, for det kommer du aldri til å få!
FoxyFish Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 Jeg hadde nok kjent et lite stikk inni meg, men det eneste jeg hadde blitt sinna på ville vært meg selv som i det hele tatt spurte
Annie Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 Jeg er ikke perfekt. Det er ikke mannen min heller, men vi elsker hverandre allikevel.
Gjest ts Skrevet 16. september 2008 #17 Skrevet 16. september 2008 Jeg hadde nok kjent et lite stikk inni meg, men det eneste jeg hadde blitt sinna på ville vært meg selv som i det hele tatt spurte Yess! Har endelig lært at jeg IKKE skal spørre om ting som jeg sannsynligvis ikke vil vite. Da jeg spurte forventet jeg jo ikke at han skulle svare ærlig, men heller jatte med - slik som vi kan gjøre. Men jeg glemte at jeg lever med ærligheten selv... Får en del kommentarer i ny og ne som kan gjøre meg ganske forbauset, men klarer å le av det i ettertid (temmelig lang ettertid..)
Nabodama Skrevet 16. september 2008 #18 Skrevet 16. september 2008 Én fordel er det å leve med ærligheten selv, og det er at når han sier noe pent, så vet du at han virkelig mener det også
Gjest ts Skrevet 16. september 2008 #19 Skrevet 16. september 2008 Én fordel er det å leve med ærligheten selv, og det er at når han sier noe pent, så vet du at han virkelig mener det også Ikke sant vel? Dessuten er det betryggende å ha en som verken vil eller får til å lyve når det kommer til viktigere ting.
BrunetteBarbie Skrevet 16. september 2008 #20 Skrevet 16. september 2008 Jeg hadde likt at han løy litt der, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå