Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor synes menn de er berettiget til å gi meg råd om mitt liv? Treffer stadig menn som synes de kan gi meg råd, særlig om min eks og hvordan jeg skal håndtere han. Men selv gir de faen og gjør det slutt pga bagateller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha.. men så, si det da? :)

[/quote

Ja, gjør jeg ikke det? Jeg sier det til alle her.

Menn som tror de selv er så perfekte at de selv kan gi råd til andre viser seg alltid å være noen rasshøl selv. De krangler for den minste bagatell og gjør det slutt om jeg så bare snakker med en annen. De får meg til å føle meg som en dritt og mindreverdig, som ei stygg kjerring. Noen av er til og med gifte, med russerhorer, og blir dritsure når jeg ikke vil bli deres "venninne".

Skrevet

Det var då fælt, då. Du får la vere å snakke med menn i det heile, så kjem du unna heile problemet.

Skrevet
Menn som tror de selv er så perfekte at de selv kan gi råd til andre viser seg alltid å være noen rasshøl selv.

Føler med deg. Skjønner virkelig ikke hva slags menn det er som gidder å gi deg råd.

Skrevet

Hvorfor må du diskutere din ex med din nye? Forstår godt at han da ønsker å ha noe han skulle ha sagt, og spesielt om han føler at du ikke er ferdig med ex-en. For hvem gidder være sammen emd en som ikke er ferdig med ex-en? Så da hadde jeg også gitt faen, og jeg er dame

Tror kanskje du må se litt på hva du gjør, i stedet for å bare henge deg opp i hva mennene gjør. Kanskje du er årsaken til at de blir som de er, og snakker du mye om ex-en din så forstår jeg godt at de til slutt gir faen. Hvem hadde ikke gjort det. Eller ville du selv vært sammen med en som ikke var over ex-en sin?

Skrevet (endret)

Alle har lov til å gi råd. Hvis du ikke vil høre på det, så si fra, eller hold deg for ørene og rop "lalalalalala" el.l, hvis det ikke hjelper.

Hvis typen din gjør det slutt pga bagateller, så er han ikke glad i deg.

Og så lurer jeg på hvorfor de gifte mennene som går og kjøper seg sex, driver og spør deg om sex? For å spare penger, eller?

Og hvorfor bryr du deg om de blir sure når du sier nei? Har du et sterkt behov for å bli likt av menn som tror du er gratis prostituert?

Endret av Jade
Skrevet
Hvorfor må du diskutere din ex med din nye? Forstår godt at han da ønsker å ha noe han skulle ha sagt, og spesielt om han føler at du ikke er ferdig med ex-en. For hvem gidder være sammen emd en som ikke er ferdig med ex-en? Så da hadde jeg også gitt faen, og jeg er dame

Tror kanskje du må se litt på hva du gjør, i stedet for å bare henge deg opp i hva mennene gjør. Kanskje du er årsaken til at de blir som de er, og snakker du mye om ex-en din så forstår jeg godt at de til slutt gir faen. Hvem hadde ikke gjort det. Eller ville du selv vært sammen med en som ikke var over ex-en sin?

Hvem har sagt at jeg diskuterer min eks med andre? Det kan da like gjerne være at de ikke tolerer at jeg f.eks har besøk av han, mens de selv kan besøke sine ekser.

Skrevet
Hvis typen din gjør det slutt pga bagateller, så er han ikke glad i deg.

Å joda. Han sa han gjorde det for å slippe å bli såret....fordi han elsket meg så høyt.

Skrevet
Å joda. Han sa han gjorde det for å slippe å bli såret....fordi han elsket meg så høyt.

Bare en dårlig unnskyldning!

Skrevet
Bare en dårlig unnskyldning!

Det er ingen menn som bruker unnskyldninger overfor meg! Det er ingen som er redde for å fortelle meg hva for en person jeg egentlig er og hvordan jeg ser ut. (Og da ikke i positive ordelag)

Skrevet (endret)

Det er ingen som slår opp fordi de elsker noen sååååå høyt. Det skjer bare på film. Som Lissi sier - kun en dårlig unnskyldning

Fordi de er så feige at de ikke vil si at de ikke er interessert (lengre).

Endret av Jade
Skrevet
Det er ingen som slår opp fordi de elsker noen sååååå høyt. Det skjer bare på film. Som Lissi sier - kun en dårlig unnskyldning

Fordi de er så feige at de ikke vil si at de ikke er interessert (lengre).

Det finnes vel de som blir sammen igjen også?

Ikke alle er like hardbarka som de på KG.

Men sier DERE at jeg er dum så er jeg sikkert det. So what? Fjortissjenter på nett (ihvertfall i sinn)....dessuten har jeg aldri sett en film der man slår opp(slår opp?? er ikke det sånn fjortisgreie) fordi man elsker noe så høyt.

Skrevet
Hvorfor synes menn de er berettiget til å gi meg råd om mitt liv? Treffer stadig menn som synes de kan gi meg råd, særlig om min eks og hvordan jeg skal håndtere han.

Noen folk, ikke bare menn, liker å gi råd. Hvis du vil at de skal gi deg si

"Du, dette vil jeg ikke snakke med deg om". Og la det ligge. Jo vanskeligere du gjør deg jo mer vil de gi deg råd. Det er sånn slike folk fungerer. Bare se på denne tråden.

Men selv gir de faen og gjør det slutt pga bagateller.

Har du vært sammen med samtlige av dem siden du vet dette?

Og er "elsker deg for høyt" en bagatell? Å være så redd for å bli såret at man rett og slett ikke orker?

Det høres ikke ut som en bagatell dette.

Skrevet
Det finnes vel de som blir sammen igjen også?

Ikke alle er like hardbarka som de på KG.

Ja, de blir sammen etterpå fordi de DA finner ut at de hadde følelser likevel. Men, selvsagt, hvis forholdet er helt forferdelig ellers, kan det jo hende at de slår opp selv om de har følelser. Men det kaller jeg ikke bagateller.

Men sier DERE at jeg er dum så er jeg sikkert det. So what? Fjortissjenter på nett (ihvertfall i sinn)....dessuten har jeg aldri sett en film der man slår opp(slår opp?? er ikke det sånn fjortisgreie) fordi man elsker noe så høyt.

Ingen her som har sagt du er dum. Ta og les postene før du svarer på de. Og selv om du aldri har sett en slik film, betyr det ikke at det ikke fins.

Skrevet
Hvem har sagt at jeg diskuterer min eks med andre? Det kan da like gjerne være at de ikke tolerer at jeg f.eks har besøk av han, mens de selv kan besøke sine ekser.

Au da.. du er bitter hehe.. ja hva mener du med sånt fjortis greier? hvor gammel er du selv? 13,5år? ikke noe mere en det..

Få deg et liv!!

Skrevet
Og er "elsker deg for høyt" en bagatell? Å være så redd for å bli såret at man rett og slett ikke orker?

Det høres ikke ut som en bagatell dette.

Bagateller? Jo, det er når de illegger meg holdninger, meninger og oppførsel som ikke har rot i virkeligheten og nekter å høre på sannheten (dvs meg). Utrolig sårende. Hvorfor skjer dette så ofte meg?? Folk tror alltid det verste om meg.

Huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...