Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hei Hvis en jente har sagt til meg at hun "syns mye om meg", hva skal det egentlig bety?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Hei Hvis en jente har sagt til meg at hun "syns mye om meg", hva skal det egentlig bety? Hun liker deg. Men om hun liker deg som en venn eller en kjæreste er ikke godt å si.
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Okei Kjenner henne ikke spesielt godt, men hun sa det etter at vi hadde sittet og koset og rotet litt hehe Kanskje bare ønsketenkning, men holder en knapp på at det ikke er innen venne-kategorien. Men egentlig lurte jeg bare på hva setningen betyr, liksom aldri hørt den varianten før..
Gjest Tanita Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Hun LIKER deg, det er jeg nesten 100% sikker på. Hun er interessert i deg som mer enn en venn, men tør nok kanskje ikke si det rett ut. Kanskje hun er redd for å skremme deg i tilfelle du ikke er interessert i det samme.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Å synes mye om = å like I motsatt fall har du kanskje hørt noen si noe sånt som "jeg synes ikke noe særlig om at du gjør sånn der".
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Ah, sånn ja daa forstår jeg.. kobla ikke helt da vettu.. sent på kvelden
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Mye som kan rotes til i hodene våre, særlig hvis vi er i lykkerus. Fint KG kan være til hjelp!
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Det skal være sikkert og visst ! takker så meget for svar ! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå