Gjest Gaby Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg er på jakt etter rolig, herlig musikk som tankene bare kan flyte avgårde til. Det er to sanger jeg hører på døgnet rundt nå, det er American Beauty (fra filmen ja) av Thomas Newman, og Ballade pour Adeline spilt av Richard Clayderman. Det jeg er ute etter er altså noe som gjerne har piano eller strykere i seg, rolig og litt drømmende musikk. Men jeg aner jo ikke hva jeg skal lete etter! Buddha Bar cd'ene blir ofte litt vel sære og rytmiske syns jeg. Litt kan det være, men ikke for mye. Klassiske "klassikere" er fint. Tips? Endret 14. september 2008 av Gaby
Gjest Bond Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Satie - The Gymnopédies kanskje? Sikkert litt klisje-anbefaling, men utrolig avslappende
Gjest Gaby Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk for svar! Har vært og prøvehørt på denne i itunes nå, og vips så ble "samlingen" min litt større! Om flere har noen gode ideer er det bare å komme med dem! Lurer fælt på om noen av Buddha Bar cd'ene er roligere enn andre? Tar jo århundrer å høre gjennom alle..
Bokormen Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg elsker Intermezzoet fra Cavaleria Rusticana av Mascagni... helt fantastisk
Gjest Gaby Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Akkurat nå går det i Canon in D, og gjett hvem som drømmer om digert hagebryllup... :rødme:
Anglofil Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Damien Rice synes jeg er nydelig å høre på. Deilig og rolig musikk. Mvh Yvonne
Gjest Gaby Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Ja! Han har jeg på ipoden, fin musikk når jeg sitter på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå