Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva heter sangen i den nye Lindex-reklamen? Har fått den på hjernen...

Skrevet

Svarte akkurat på denne i Musikk-emnet, men jeg kan svare her også. :) Hvis det er strikkereklamen med en dame med rødt hår som vandrer rundt, så er det Sia med "Electric Bird".

Skrevet

Tusen hjertelig takk!

Skrevet

Hm... Finner den ikke på iTunes? Vet du hvilket album den er fra?

Skrevet
Hm... Finner den ikke på iTunes? Vet du hvilket album den er fra?

Albumet med electric bird heter: Some People Have Real Problems

Skrevet

Tusen takk! Men den finnes visst ikke på iTunes :(

Skrevet

haha:p jeg også har den på hjernen! morsomt å finne ut at det va Sia:p Dere må høre Sia - Breathe me.. Nyyydli

Gjest Gjest_Izzie_*
Skrevet
Tusen takk! Men den finnes visst ikke på iTunes :(

Nei, så etter den der jeg oxo :( Du finner den iallefall på amazon.com, men du kjøper kanskje fra itunes?

Gjest Gjest_Izzie_*
Skrevet
haha:p jeg også har den på hjernen! morsomt å finne ut at det va Sia:p Dere må høre Sia - Breathe me.. Nyyydli

Oxo må dere høre sia - I go to sleep, hehe, PASSER virkelig å sovne til *sukk* =)

Skrevet

Har hatt den på hjernen HELE dagen. Fin sang! :)

Skrevet

Det har jeg også lurt på!! Fiiiin sang. Hun høres litt Tori Amos aktig ut i den.

Skrevet
Ja, hva heter sangen i den nye Lindex-reklamen? Har fått den på hjernen...

Sia - Electric Bird

:)

Annonse
Skrevet

For det første er jeg mann, og dermed i feil forum, for det andre kan jeg opplyse at jeg har lett etter sangen siden jeg så reklamen første gang.

Derfor: TUSEN TAKK! Den går nå i både bil og hjemme til jeg forhåpentligvis blir lei av sangen.

Ha en super helg!

Skrevet
Svarte akkurat på denne i Musikk-emnet, men jeg kan svare her også. :) Hvis det er strikkereklamen med en dame med rødt hår som vandrer rundt, så er det Sia med "Electric Bird".

Fantastisk,. her går jeg ut fra Kvinneguiden for å google denne sangen, og hvor blir jeg henvist? Tilbake til KG. Tusen takk Minien :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...