Gå til innhold

Gosh Sminke <-

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_marie_*
Skrevet

Hei. Jeg skal å kjøpe Gosh sminke på vita imorgen. Så lurte jeg på om dere syntes den sminken er bra? Jeg har hørt fra mange at de ynes den er bra i hvert fall, men hva synes dere?

klem <3333

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er fornøgd. Har 2 øyenblyantar derifrå. Har tidlegare og kjøpt lebestift derfrå. Syns dei har spreke fargar!

Skrevet (endret)
Hei. Jeg skal å kjøpe Gosh sminke på vita imorgen. Så lurte jeg på om dere syntes den sminken er bra? Jeg har hørt fra mange at de ynes den er bra i hvert fall, men hva synes dere?

klem <3333

Syns sminken til Gosh er veldig bra. Vannfast øyenskygge på stift og vannfast eyeliner (ikke flytende) er favorittene!!

Endret av MillaS
Skrevet

Er også fornøyd med sminken til Gosh, har riktignok bare øyeskygge (i løs form) og solpudder, men er fornøyd med begge deler :)

Synes de har mange spreke farger og har produkter som er litt mer freshe enn eks. Max Factor og L'Oreal.

Skrevet

Har en løs øyenskygge som er helt herlig. hadde lett etter en vakker ferskenfarge og denne var perfekt. Med primer under blir fargen mer intens og sitter som støpt hele dagen:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med gosh. Har en øyenskygge også bruker jeg den vannfaste eyelineren (sånn penn man skrur) :)

Gjest Gjest_marie_*
Skrevet

Jeg kjøper det ikke idag, men en annen dag. Må vente litt. :-)

Er det flere som synes Gosh Sminken er bra, eller? :-b

<333

Skrevet
Jeg kjøper det ikke idag, men en annen dag. Må vente litt. :-)

Er det flere som synes Gosh Sminken er bra, eller? :-b

<333

Synes solpudderkulene er veldig fine og øyenskyggene:) prøvd kompakt pudderet og det er ikke noe fint eller bra...

Skrevet

Pudder og foundation fra Gosh er ikke bra, men de har en del bra solpudder, øyenskygger og lipgloss.

• 8 måneder senere...
Gjest Runaja
Skrevet

Jeg ELSKER gosh, seriøst. Jeg veit det høres MAX fjortis ut, men.. øyenskyggene, spesielt de løse.. de trioene og quatroene, (tre og fire i) har nesten ingen pigmenter, ihvertfall ikke de brune, såe.. de er ikke så bra. men de alene, og de løse er skikkelig bra. har kjempe lyst å prøve det sommer solpuddere deres (ikke kuler). det var så kremete på en måte, men fortsatt pudder : )

Skrevet

GOSH er en stor favoritt innen merker man kjøper på Vita, Cubus osv. Digger blandt annet Velvet Touck leppestiften i Darlig som er en nydelig nude farge med litt rosa i.

Kjøpte en flytende concealer derfra igår, også i Velvet Touch serien, veldig fornøyd. Den lyseste er perfekt match til min veldig lyse hud (vanskelig å finne en lys nok ofte). Den dekker de røde prikkene mine veldig bra og er ikke uttørkende. Passet og veldig fint til å bruke under øynende for en naturlig lysnende look. I'm loving it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...