Boble75 Skrevet 14. september 2008 #1 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Noen som har noen tips? (Er i beg av 30-åra, bor i Oslo og er skikkelig på å komme meg ut av leiligheten!) Lei av å være singel! Setter stor pris på innspill Boble Endret 14. september 2008 av Boble75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 14. september 2008 #2 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Oppskrift: Ta på sminke, doll deg opp for øvrig, ta på deg noe pent. Gå ut på et utested. Stå alene ved baren og nipp til en drink. Jeg kan garantere at du vil møte opptil flere menn denne kvelden, med mindre du virkelig har et 'estetisk' problem. Edit: jeg kan jo like gjerne komme med noen anbefalinger på utested, men det er litt avhengig av hvilken type du er og hva slags menn du er ute etter. Endret 14. september 2008 av SnillMito Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #3 Del Skrevet 15. september 2008 Eh, vil ikke mennene lure på hvorfor man står der, alene og tilsynelatende venneløs? Det spørs vel hvor man går også, husk at mange norske menn er usikre og innadvendte, og tør ikke å komme bort for å "snakke" før de har fått nokså mye alkohol i seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 15. september 2008 #4 Del Skrevet 15. september 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotografen76 Skrevet 15. september 2008 #5 Del Skrevet 15. september 2008 IKKE gå på byen ihvertfall. Med mindre du ønsker deg ons. med drevne knullemaskiner av noen menn. Ønsker du å treffe seriøse menn som er ute etter noe mer må du lete helt andre steder. Dette er vel intet nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Del Skrevet 15. september 2008 Eh, vil ikke mennene lure på hvorfor man står der, alene og tilsynelatende venneløs? Det spørs vel hvor man går også, husk at mange norske menn er usikre og innadvendte, og tør ikke å komme bort for å "snakke" før de har fått nokså mye alkohol i seg.. Jasså mitt svar ble fjernet..... Joda, menn vil sikkert lure seg grønn på det. De vil anta du er ei hore. Og er du venneløs er du jo en taper. Så det beste er nok om du holder deg hjemme...så slipper man skammen. Jeg begriper ærlig talt ikke at man kan tenke slik. Tenke over hva menn tenker?????? Huff, er det mulig å være så redd.............. Det er jo merkelig at det i det hele tatt finnes noe som heter singelturer, singeltreff m.m. Men prøvd nettdating. Der er alle "seriøse" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukjent Skrevet 30. september 2008 #7 Del Skrevet 30. september 2008 tja hvorfor ikke treffe dem på tur i parken, i matvarebutikken eller andre helt verdagslige areaner, da får man jo et reelt bilde av mannnen. men dersom man er sjenert kan det være litt værre, men et smil og et hei på buss stoppet er ofte alt som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 30. september 2008 #8 Del Skrevet 30. september 2008 tja hvorfor ikke treffe dem på tur i parken, i matvarebutikken eller andre helt verdagslige areaner, da får man jo et reelt bilde av mannnen. men dersom man er sjenert kan det være litt værre, men et smil og et hei på buss stoppet er ofte alt som skal til Hvis du liker å være ute i naturen kan du bli medlem i www.villtur.org. Eller tilsvarende. Mange hyggelige menn der som du kanskje kan like. Hvis ikke så får du uansett mange turopplevelser Du kan begynne med klatring. Her i Oslo er det etterhvert i alle fall blitt mange som klatrer , så i det miljøet vil du helt sikkert møte noen av det andre kjønn. www.brattesider.no (f.eks) Mao, mitt tips : Finn og delta i noen aktiviteter du liker og hvor det også deltar menn så dukker nok drømmemannen opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #9 Del Skrevet 30. september 2008 Er jo rett å slett UMULIG å møte menn, de finnes ikke lenger spør du meg! Skjønner ingenting, er så frustrert...... tror det hviler en forbannelse over meg eller noe, for jeg møter aldri noen! Til tross for at jeg går ut, er med venner, går på skole o.s.v. Er ganske pen, iallefall over gjennomsnittet! Litt sjenert, men ikke noe sånn veeeeldig! skjønner ingenting jeg...hva er det som skjer liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #10 Del Skrevet 30. september 2008 Enig med sistnevnte. Jeg har hatt masse populære, kjekke og langt på vei fremadstormende menn i 20-årene. Da var alt en lek og datingen gikk lett som bare det. Vel...de kjekke fremadstormende mennene har giftet seg og er i etableringsfasen med karriere og familie. Selv er jeg 35 har har hatt det morsaomt i mange år - og har fått de jobbene jeg vil ha - men hvor ble det av mannen til meg? Det er ingen igjen - de er alle gift/samboer - eller de er gift/samboer og utro i forbindelse med jobb. Tilbudene er der, men de er plutselig ikke så attraktive lengre. Nattklubber i Norge finnes jo ikke for voksne i 30- og 40-årene, der går det dessverre bare 18-29 åringer, altfor ungt for meg. Hvor ble det av London/New York nightlife for voksne mennesker? Jeg er på treningsstudio (urbant Elixia). Der er de enten for unge (skoleelever og studenter), for gamle (halvmåner og gifte/skilte) eller de er lite attraktive/absolutt ikke min smak. Eller: jeg kan øyne noen få kjekke inne i mellom, men vi bor i Norge og da er det ingen som holder øyekontakt, man ser ikke på hverandre.. På jobb er alle menn gift. I fritiden ellers melder jeg meg på turer og aktiviteter, men der er bare gifte menn. Av og til er jeg på vin hjemme hos en bekjent: der er det bare gifte venninner med barn eller de skal snart få. Alle mine venner er etablerte og venter sine 1., 2 eller 3. barn er mer enn nok opptatt med det. Det siste de tenker på er singlefester for meg. Selv den mest innbitte ungkaren fra videregående for 15 år siden er gift med barn, og selv de styggeste er etablerte. Alle sier "du finner nok snart en" og kolleger sier at de tror jeg treffer en mann snart. Ja, gjerne det, men hvor i all verden er de? Mennene altså, ikke gutter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #11 Del Skrevet 30. september 2008 Huff! Du har i det minste fått muligheten til å levd det livet jeg konstant drømmer om! Er 24, min beste alder! Burde jo møtt masse kjekke gutter å hatt det gøy. Isteden ender jeg konstant opp med å gå ensom og forlatt hjem hver kveld vi er på byen! mens venninne mine møte søte gutter og nyter singellivet! Har heller aldri hatt kjæreste, null erfaring med sånne ting..... skjønner ikke hvorfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #12 Del Skrevet 30. september 2008 Huff! Du har i det minste fått muligheten til å levd det livet jeg konstant drømmer om! Er 24, min beste alder! Burde jo møtt masse kjekke gutter å hatt det gøy. Isteden ender jeg konstant opp med å gå ensom og forlatt hjem hver kveld vi er på byen! mens venninne mine møte søte gutter og nyter singellivet! Har heller aldri hatt kjæreste, null erfaring med sånne ting..... skjønner ikke hvorfor! nei vet du hva!! 20-åra er ikke min beste alder! nå er jeg 35 og DET er den beste alder. ikke stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 30. september 2008 #13 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Enig med sistnevnte. Jeg har hatt masse populære, kjekke og langt på vei fremadstormende menn i 20-årene. Da var alt en lek og datingen gikk lett som bare det. Vel...de kjekke fremadstormende mennene har giftet seg og er i etableringsfasen med karriere og familie. Selv er jeg 35 har har hatt det morsaomt i mange år - og har fått de jobbene jeg vil ha - men hvor ble det av mannen til meg? Det er ingen igjen - de er alle gift/samboer - eller de er gift/samboer og utro i forbindelse med jobb. Tilbudene er der, men de er plutselig ikke så attraktive lengre. Nattklubber i Norge finnes jo ikke for voksne i 30- og 40-årene, der går det dessverre bare 18-29 åringer, altfor ungt for meg. Hvor ble det av London/New York nightlife for voksne mennesker? Jeg er på treningsstudio (urbant Elixia). Der er de enten for unge (skoleelever og studenter), for gamle (halvmåner og gifte/skilte) eller de er lite attraktive/absolutt ikke min smak. Eller: jeg kan øyne noen få kjekke inne i mellom, men vi bor i Norge og da er det ingen som holder øyekontakt, man ser ikke på hverandre.. På jobb er alle menn gift. I fritiden ellers melder jeg meg på turer og aktiviteter, men der er bare gifte menn. Av og til er jeg på vin hjemme hos en bekjent: der er det bare gifte venninner med barn eller de skal snart få. Alle mine venner er etablerte og venter sine 1., 2 eller 3. barn er mer enn nok opptatt med det. Det siste de tenker på er singlefester for meg. Selv den mest innbitte ungkaren fra videregående for 15 år siden er gift med barn, og selv de styggeste er etablerte. Alle sier "du finner nok snart en" og kolleger sier at de tror jeg treffer en mann snart. Ja, gjerne det, men hvor i all verden er de? Mennene altså, ikke gutter... Hei Gjest Du må bare si ifra så kan vi godt møtes å gå en tur en dag så slipper du å gå på tur med bare gifte menn John Endret 30. september 2008 av Confidence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #14 Del Skrevet 30. september 2008 nei vet du hva!! 20-åra er ikke min beste alder! nå er jeg 35 og DET er den beste alder. ikke stress! hehe takk! får håpe det blir bedre npr jeg er 35 da syns ikke 20-årene er så gøy som alle skal ha det til jeg! FØler alle lever livet bortsett fra meg! Da håper jeg 30-årene blir bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveBug Skrevet 30. september 2008 #15 Del Skrevet 30. september 2008 I København er det utesteder med aldersgrense 30 år. Syns det hadde vært en god ide i Norge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #16 Del Skrevet 30. september 2008 Hei Gjest Du må bare si ifra så kan vi godt møtes å gå en tur en dag så slipper du å gå på tur med bare gifte menn John Hm..kanskje jeg bør registrere meg. Bare ikke si du jobber ved en av ambassadene i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #17 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hm..kanskje jeg bør registrere meg. Bare ikke si du jobber ved en av ambassadene i Oslo. Confidence, svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå