Gå til innhold

Er litt forvirret. Hetro/bifil/lesbisk?

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirra jente
Skrevet

Jeg er en jente i slutten av 20 årene. Er litt forvirret i forhold til legningen min.

Dette er første gang jeg deler disse tankene med "noen".

I starten av 20 årene var jeg sammen med en gutt i ca 2 år, så var jeg i et par kortere forhold, så fikk jeg et lengre forhold, 1,5 år med en annen kar- det ble slutt med meg og han for 2 år siden.

Har etter det datet noen, uten at det har blitt noe seriøst.

Jeg har gjennom min ungdomstid og frem til nå hatt en fantasi og tenkt på jenter. Dette har vært en hemmelig tanke, men nå er jeg frustrert og lurer på hva jeg egentlig "er". Når jeg tenker på jenter mens jeg onanerer kommer jeg med en gang, drømmer om å ha sex med en jente.

Har "møtt" en jente gjennom trening. Vi trener på de samme timene 2-3 ganger i uken. Tror vi er på samme alder. Hun har en enorm fin og bra utstråling som tiltrekker meg veldig. Sånn at jeg tenker på henne når jeg er hjemme og håper hun er på timene når jeg skal trene!!

Har tenkt seriøst på tanken om å være intim med henne, mest for å teste meg selv. Og tanken er absolutt ikke fremmed, heller motsatt.. at det tiltrekker meg veldig!

Da jeg var i de lengre forholdene med to karer. Hadde jeg drømmer om å ha sex med en jente. Når jeg hadde sex med de kom jeg fortere om jeg fantaserte for meg selv. MEn hadde det jo bra med de også, og var forelsket i de begge.

Det med jenter er noe jeg har fortrengt, men det har igjen dukket opp etter møte med hun " nye" jenta.

Det er sjelden jeg har hatt sånne tanker om en jente (konkret person, har kun vært fantasi rundt selve situasjonen), kun hun her og en annen jeg jobbet med en gang.

Om jeg hadde hatt muligheten til å gjøre noe med hun "nye" hadde jeg vært med med en gang, det sier vel litt det også? :sjenert:

Jeg er en feminin jente, som elsker familielivet og har et bilde/ønske/drøm på at jeg skal få mann og 2-3 barn.. Men samtidig tenker jeg mer og mer på jenter..

Dette gjør at jeg er litt forvirret om dagen.. ?!!

Hva tenker du om det jeg har skrevet? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er en jente i slutten av 20 årene. Er litt forvirret i forhold til legningen min.

Dette er første gang jeg deler disse tankene med "noen".

I starten av 20 årene var jeg sammen med en gutt i ca 2 år, så var jeg i et par kortere forhold, så fikk jeg et lengre forhold, 1,5 år med en annen kar- det ble slutt med meg og han for 2 år siden.

Har etter det datet noen, uten at det har blitt noe seriøst.

Jeg har gjennom min ungdomstid og frem til nå hatt en fantasi og tenkt på jenter. Dette har vært en hemmelig tanke, men nå er jeg frustrert og lurer på hva jeg egentlig "er". Når jeg tenker på jenter mens jeg onanerer kommer jeg med en gang, drømmer om å ha sex med en jente.

Har "møtt" en jente gjennom trening. Vi trener på de samme timene 2-3 ganger i uken. Tror vi er på samme alder. Hun har en enorm fin og bra utstråling som tiltrekker meg veldig. Sånn at jeg tenker på henne når jeg er hjemme og håper hun er på timene når jeg skal trene!!

Har tenkt seriøst på tanken om å være intim med henne, mest for å teste meg selv. Og tanken er absolutt ikke fremmed, heller motsatt.. at det tiltrekker meg veldig!

Da jeg var i de lengre forholdene med to karer. Hadde jeg drømmer om å ha sex med en jente. Når jeg hadde sex med de kom jeg fortere om jeg fantaserte for meg selv. MEn hadde det jo bra med de også, og var forelsket i de begge.

Det med jenter er noe jeg har fortrengt, men det har igjen dukket opp etter møte med hun " nye" jenta.

Det er sjelden jeg har hatt sånne tanker om en jente (konkret person, har kun vært fantasi rundt selve situasjonen), kun hun her og en annen jeg jobbet med en gang.

Om jeg hadde hatt muligheten til å gjøre noe med hun "nye" hadde jeg vært med med en gang, det sier vel litt det også? :sjenert:

Jeg er en feminin jente, som elsker familielivet og har et bilde/ønske/drøm på at jeg skal få mann og 2-3 barn.. Men samtidig tenker jeg mer og mer på jenter..

Dette gjør at jeg er litt forvirret om dagen.. ?!!

Hva tenker du om det jeg har skrevet? :sukk:

Jeg tenker at veien til lykke er å være ærlig med deg selv. Er du redd for at det blir vanskelig å få familie og barn fordi du tiltrekkes sterkt av damer, så har du tatt første skritt allerede.

1. det fins muligheter for inseminasjon

2. det er lov å ikke være traktorlesbe og allikevel forelske seg i jenter

3. det er lov å være redd for hvordan omverdenen reagerer

4. det fins biseksuelle mennesker i åpne relasjoner.

5. det er vanskelig, men ikke umulig.

6. det er lov å gå tilbake om du ikke liker jenter allikevel.

7. det er få gutter som har et problem med at dama har hatt seg med andre damer. Første dama mi hadde vært 5 år sammen med en annen dame. (Denne dama virket litt streng og sur, da jeg møtte henne)

• Liker 1
Skrevet

Er litt som deg jeg. Har vært kjempe forelsket i en jente, og likt tre andre jenter. Mageknip og spenning. Rødming. Enda mer spenning fordi jeg føler at det er rart, for jeg er vandt med gutter og kan være like forelsket i dem. Men sex med en jente skremmer meg- men det var skummelt å tenke på sex med gutter og før jeg hadde gjort det.

Jeg er ikke i tvil om atjeg liker begge kjønn. Men har en samboer av det motsatte kjønn, og jeg elsker han. Vi har vært sammen lenge, og da får andre bare være- gutt eller jente.

Men alle jentene jeg har likt har ikke vært interessert i jenter :\

Gjest Forvirra jente
Skrevet

Jeg syns det er veldig frustrerende og vet ikke helt hvordan jeg skal finne ut av dette. Er jo ikke bare å få kontakt med en jente heller.. sjekking på nett er ikke min greie. Det å møte noen i real life på den måten er ikke bare enkelt det heller. Hvordan kan andre jenter vite at jeg er ute etter noe mer..?

Må vel heller si er jeg er bi- siden jeg tiltrekkes av gutter også. Blir vel mer tiltrukket av gutter, men det har vel med at jeg har fortrengt de "jente tankene".

Er mye tanker rundt dette. SYns det er vanskelig med tanke på hvordan familien ville ha reagert til det. En annen i familien har kommet ut av skapet for 1 år siden, og det har ikke vært enkelt for henne.

Jeg syns hun er sterk som klarer det, er ikke sikkert jeg noen gang vil klare det. Men jeg ønsker jo å finne ut av det..

ENe gjesten skriver her at de jentene hun har vært forelsket i, ikke har likt jenter. Syns det er rart at et menneske kan utstråle så mye til en annen uten at det er noe gjensidig?! Tenker bare at hvis en person klarer å bli forelsket i en annen person, så er det rart at det ikke er gjensidig? Må jo være blikk/flørting/en kjemi der som klare å få den ene parten interessert?

• 3 uker senere...
Gjest Lille Bie
Skrevet

Jeg vet veldig godt hvordan du har det! Sommeren i fjor merket jeg at jeg begynte å bli forelska i venninda mi, en ny vennine som jeg hadde en veldig spesiell kjemi med fra dag en. Dette var helt nytt for meg, iom at jeg var hetrofil, og aldri har tent på noen andre enn gutter.

Så da hadde jeg noen runder med meg selv, er jeg lesbisk, bifil eller bare forelsket? Var det lurt av meg å gå inn i et forhold med denne jenta, jeg ønsket meg jo barn og alt det som følger med.

Men det som var positivt for min del, var at jeg var så forelsket at jeg ikke brydde med om hva folk sa når de fikk vite om oss. Noe folk selvfølgelig gjorde etter hvert.

De menneskene som syntes mitt valg var helt idiotisk, kuttet jeg ut. Jeg hadde ikke mulighet (eller lyst for den saks skyld) til å gå å forklare mitt valg til alle som syntes de fortjente en forklaring fra meg, så jeg fortalte det til mamma og pappa, og tante og onkel + de nærmeste vennene mine selvfølgelig, så lot jeg jungeltelegrafen ta seg av resten.

Folk reagerte selvfølgelig forskjellig, og noen likte det ikke i det hele tatt! Men jeg tok ett valg og jeg distanserte meg fra hele slekta mi den tida, og så lite til de på 5 mnds tid. Jeg møtte opp i få bursdager,middager ol og når jeg kom var jeg alene. Jeg lot folk få snakke så mye de ønsket om meg når jeg ikke var der, jeg lot de bli vant til tanken og lot all styret blåse over, før jeg begynte å møte opp igjen i diverse selskap, med min kjære på slep.

Dette var kanske ikke den beste måten å takle det på, men det funket for meg. Jeg var så forelsket og så sikker på at dette var riktig at jeg ikke klarte å få kritikk for valget mitt, noe folk var veldig generøse med å gi ut.

den ene tanta mi gjore det til sitt livsmål å snakke mest mulig stygt om meg og mine valg, til så mange mennesker hun klarte. Så hun snakker jeg ikke med den dag i dag.

Vel, Jeg vet ikke helt hvor jeg ville hen med dette, men jeg ville bare vise at jeg skjønner hvordan du har det.

Jeg har selv enda ikke definert hva jeg foretrekker, om det er jenter eller gutter, jeg blir forelsket i personligheten til mennesker, ikke kjønnet deres.

Så hva med å bare slappe av, og ikke tenke på hva du er og hvem du liker, men bare ta ting som de kommer?

Og hva hun treningsvenninda di anngår, så kan du vel prøve å hinte litt frampå? Eller be henne hjem til deg på noen glass vin? Ting skjer ikke bare sånn uten videre :jepp:

Så bare ta ting som de kommer er mitt råd! :)

Hilsen en som nå er lykkelig forlovet med fruen sin! :ler:

Skrevet
Syns det er rart at et menneske kan utstråle så mye til en annen uten at det er noe gjensidig?! Tenker bare at hvis en person klarer å bli forelsket i en annen person, så er det rart at det ikke er gjensidig? Må jo være blikk/flørting/en kjemi der som klare å få den ene parten interessert?

Nei, ikke i det hele tatt! Jeg har vært forelska i en fyr som ikke var interessert i meg. Og en annen fyr har vært forelska i meg, mens jeg på min side var totalt uinteressert i han.

Forelskelse går faktisk ganske ofte bare en vei.

Skrevet

Siden du ikke vil sjekke på nett. Har du tenkt på utesteder som er beregnet for homo-/biseksuelle/lesbiske? Det finnes gjerne kun i de større byene, men det er gjerne en fordel å reise bort hvis en ikke er ute av skapet og ikke har lyst til å treffe på så mange kjentsfolk på vei inn dørene :)

Lykke til videre!

Gjest Lille Bie
Skrevet

Har noen av svarene hjulpet deg litt på vei eller? Det er forvirrende det du går gjennom nå! :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...