Gjest Nils Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hei Er en mann i midten av 30 årene, har vært sammen med den samme jenta siden jeg var 18, og har aldri hatt sex med noen andre. I det siste har jeg følt en veldig trang til å prøve ut sex med andre en min kone. Jeg har foreløpig ikke gjort det, men har vært noen episoder som har vært veldig fristende. Har vært på noen tilstelninger med jobben bl.a ,hvor tilbudet helt klart har vært der, men jeg har trukket meg unna i "i siste liten". Jeg har en veldig trang til å oppleve noe annet, og jeg har på følelsen av at jeg kunne klart det ganske lett hvis jeg bestemte meg for å gjøre det. Vi har et godt sexliv hjemme, hyppig og spennende, men ønsket om noe annet kommer oftere og sterkere. Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal stoppe/dempe dette ? Jeg ønsker jo ikke å gjøre noe galt eller ødelegge forholdet til kona, men er redd hvis muligheten dukker opp igjen at viljestyrken ikke er stor nok. Noen som har noen råd ? Nils
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Hei Er en mann i midten av 30 årene, har vært sammen med den samme jenta siden jeg var 18, og har aldri hatt sex med noen andre. I det siste har jeg følt en veldig trang til å prøve ut sex med andre en min kone. Jeg har foreløpig ikke gjort det, men har vært noen episoder som har vært veldig fristende. Har vært på noen tilstelninger med jobben bl.a ,hvor tilbudet helt klart har vært der, men jeg har trukket meg unna i "i siste liten". Jeg har en veldig trang til å oppleve noe annet, og jeg har på følelsen av at jeg kunne klart det ganske lett hvis jeg bestemte meg for å gjøre det. Vi har et godt sexliv hjemme, hyppig og spennende, men ønsket om noe annet kommer oftere og sterkere. Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal stoppe/dempe dette ? Jeg ønsker jo ikke å gjøre noe galt eller ødelegge forholdet til kona, men er redd hvis muligheten dukker opp igjen at viljestyrken ikke er stor nok. Noen som har noen råd ? Nils Foreslå 3kant med en til kvinne,for alt du vet så vil kona prøve jentekos,2 fluer i ett smekk
Gjest bob Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Hei Er en mann i midten av 30 årene, har vært sammen med den samme jenta siden jeg var 18, og har aldri hatt sex med noen andre. I det siste har jeg følt en veldig trang til å prøve ut sex med andre en min kone. Jeg har foreløpig ikke gjort det, men har vært noen episoder som har vært veldig fristende. Har vært på noen tilstelninger med jobben bl.a ,hvor tilbudet helt klart har vært der, men jeg har trukket meg unna i "i siste liten". Jeg har en veldig trang til å oppleve noe annet, og jeg har på følelsen av at jeg kunne klart det ganske lett hvis jeg bestemte meg for å gjøre det. Vi har et godt sexliv hjemme, hyppig og spennende, men ønsket om noe annet kommer oftere og sterkere. Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal stoppe/dempe dette ? Jeg ønsker jo ikke å gjøre noe galt eller ødelegge forholdet til kona, men er redd hvis muligheten dukker opp igjen at viljestyrken ikke er stor nok. Noen som har noen råd ? Nils Du nærmer deg 40-årskrisen og trenger nye bekreftelser, klassisk eksempel, finn deg en hobby og dyrk den og familielivet, og kos deg med den sexen du har. Skru ned forventningene til livet, du har hva du trenger, du trenger ikke noe mer for å bli lykkelig. Hvis du ikke klarer å bli lykkelig nå har du kun deg selv å takke for det. Punktum. 1
Gjest cybergirl Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Gresset er ikke grønnere på andre siden av gjerdet! Tenk på det hver gang du får disse følelsene, det gjør jeg, og det hjelper meg veldig.
Gjest Piper Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Det beste du kan gjøre er å være åpen med din kone, for da vil det kanskje ikke være like spennende lenger.
Gjest Nils Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Tror ikke jeg skal si noe til mine kone ,da blir hun nok utrolig skuffet. Det vil bare gjøre alt vanskeligere
minemor Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Sex er alltid best med en du er trygg på, så jeg er sikker på hvis du hadde en ons ville du blitt veldig skuffet - og angret fælt... Been there done that...
Gjest *Mim* Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Har bare ett råd: ikke gjør det. Hvis du absolutt må gjøre det kan du jo like godt skille deg fra kona di først.
Caramela Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 (endret) Gresset er grønnere der det vannes... Slik jeg ser det har du i det minste 5 valg. Finnes sikkert flere muligheter der ute, bare litt for trøtt til å komme på flere 1. Holde deg for god til utroskap, ved å bare la være. 2. Foreslå trekant for kona, spennende alternativ til sexlivet, som nevnt - kanskje hun er gira på det selv å. 3. Fortelle kona om dine tanker, slik at tankene om sex med andre muligens minker. 4. Skille deg fra kona - lev ut dine fantasier. 5. Hoppe i det, og ta konsekvensene av det etterpå. Som jeg begynte med, avslutter jeg med et ordtak også: Etter den søte kløe, kommer den sure svie Endret 15. september 2008 av Caramela
Chianty Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Tror ikke jeg skal si noe til mine kone ,da blir hun nok utrolig skuffet. Det vil bare gjøre alt vanskeligere Dere mannfolk tenker helt feil, du sier at konen din vil bli skuffet ? Hva med kominikasjonen? Er ikke den veldig viktig i et forhold? Kan du ikke prate med din kone om dette syndtes jeg du skal la være å tenke slik du gjør. - og hold deg unna andre kvinnfolk. Utroskap ødelegger utrolig mye i et forhold. Hvis du absolutt må gjøre det kan du jo like godt skille deg fra kona di først Helt enig, fortell det og skill deg!
Gjest Gus Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Du nærmer deg 40-årskrisen og trenger nye bekreftelser, klassisk eksempel, finn deg en hobby og dyrk den og familielivet, og kos deg med den sexen du har. Skru ned forventningene til livet, du har hva du trenger, du trenger ikke noe mer for å bli lykkelig. Hvis du ikke klarer å bli lykkelig nå har du kun deg selv å takke for det. Punktum. Ts, ikke hør på dem som vil holde deg nede. Lev i stedet ut ditt potensial. Skru opp forventningene til livet. Om du tror det betyr at du må bryte ut av forholdet, så prøv i hvert fall alle andre muligheter først. For øvrig er tråden et godt eksempel på at man bør være skeptisk til en partner som aldri har beveget seg ut på kjøttmarkedet.
Chianty Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Jeg har en veldig trang til å oppleve noe annet, og jeg har på følelsen av at jeg kunne klart det ganske lett hvis jeg bestemte meg for å gjøre det. Vi har et godt sexliv hjemme, hyppig og spennende, men ønsket om noe annet kommer oftere og sterkere. Snu dette på hodet - Hva vis dama di ønsket noe slik, hvordan ville du ha reagert ? midten av 30 årene, da har dere barn da eller? Hvis du er utro mot henne, du vet du blir det mot barna dine også? Bal,bla, se over svaret til "Gus" han har tydligvis bare levd livet! (Jøss kunne tro dette var min mann)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå