Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #1 Del Skrevet 14. september 2008 Det pleier å variere, men hvor ofte har du solosex når singel? På emnet "seksualitet" får jeg bare svar fra personer i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 14. september 2008 #2 Del Skrevet 14. september 2008 Hva faen mener du med solosex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veslepitt Skrevet 14. september 2008 #3 Del Skrevet 14. september 2008 Stikke den i en soloflaske, vel! Gir litt sånn golden shower feeling også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C37719 Skrevet 21. september 2008 #4 Del Skrevet 21. september 2008 Prøver å svare seriøst jeg. Går det mer enn tre dager siden sist, så blir jeg noe grinete, og det er ikke morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #5 Del Skrevet 21. september 2008 Prøver å svare seriøst jeg. Går det mer enn tre dager siden sist, så blir jeg noe grinete, og det er ikke morsomt! Ja samma her. Men 1 om kvelden er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. september 2008 #6 Del Skrevet 22. september 2008 veeeldig vanskelig og svare på syns jeg..kommer helt ann på hormoner,stress i hverdagen osv.jeg må si alt ifra 2 ganger i mnd til 3ganger om dagen på det verste.eller skal man si hotteste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #7 Del Skrevet 25. september 2008 Kommer an på hvor sliten jeg er, men i praksis blir det 2-5 ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå