Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil takke dere alle. For når jeg leser her inne må jeg si at jeg er ekstremt glad for at jeg er singel.

Får jeg lyst på partner går jeg bare inn her. Så kommer jeg fort til fornuften igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at du er fornøyd med livet ditt :P

Skrevet
Jeg vil takke dere alle. For når jeg leser her inne må jeg si at jeg er ekstremt glad for at jeg er singel.

Får jeg lyst på partner går jeg bare inn her. Så kommer jeg fort til fornuften igjen

Fnis, herlig tankemåte - man må finne de positive tingene man kan!! Og kanskje de som er i forhold kan lese i singelforumet og sette pris på det de har som er bra!!:o)

Skrevet

Huff ja, skjønner veldig godt hva du mener..

mange ganger jeg skulle ønske jeg var fri :) Blæææ

Skrevet

Enig :)

Jeg har kjæreste, alt kan være i den skjønneste orden, så kan jeg gå inn her og lese om alle drittsekkene som finnes i dette land, og da kan jeg automatisk gi den stakkars kjæresten min slike potensielle egenskaper, og grille ham for opplysninger. Oftest ender det med at jeg legger ord i munnen hans som jeg da lager mine egne analyser og konklusjoner av, og plutselig kan han også være en av disse drittsekkene.

Man bør ikke være så sabla lettpåvirkelig!!!!!!!

:forvirret:

Skrevet

Etter jeg har vært her, blir jeg for min del sittende å reflektere over mitt eget forhold. Ikke på en måte som setter det i et dårlig lys, derimot heller trekker fram det som er positivt, og er så utrolig glad for vi har sammen. Men også tenker over områder hvor vi kan bli flinkere. Det dukker stadig opp tips her inne til hvordan man kan utvikle forholdet i en positiv retning.

Men til TS, det er fint du er fornøyd med livssituasjonen din :)

Skrevet

Jeg går inn her å leser når jeg er sint på min samboer for en filleting... og leser tråder som: min mann er utro, kan jeg også være det, min mann hadde sex i trappa på jobbfesten, min mann slikket enn stripper på utdrikningslaget, min mann slår meg osv osv osv

Så går jeg tilbake til min mann og knuger han godt og tenker: ååååååå for en fantastisk samboer jeg har :rødme:

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Samliv og relasjoner setter ting i perspektiv, ja...

Skrevet

Verden har flere fasetter enn det du kan få inntrykk av på et nettforum. Kanskje du skulle oppsøke virkeligheten mer for et mer balansert bilde?

Skrevet

Jeg er helt enig med lissi33. Priser meg lykkelig for min samboer når jeg leser om alle drittsekkene som finnes der ute.

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg går inn her å leser når jeg er sint på min samboer for en filleting... og leser tråder som: min mann er utro, kan jeg også være det, min mann hadde sex i trappa på jobbfesten, min mann slikket enn stripper på utdrikningslaget, min mann slår meg osv osv osv

Så går jeg tilbake til min mann og knuger han godt og tenker: ååååååå for en fantastisk samboer jeg har :rødme:

Hehe, har gjort det samme.

Etter et par minutter på kg, så er jeg merkelig nok ikke irritert på han mer. =p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...