Gjest Gjest_Bobla_* Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg har så lyst til å ta en liten avslappende weekend i Oslo, og bo på hotellrom som har boblebad i stedet for vanlig badekar. Jeg har ikke badekar hjemme og storkoser meg bare med vanlig badekar når jeg er på hotell, men hadde vært gøy med bobler og kanskje et litt større kar sånn at sambo kan få plass samtidig. Hvilke hotell i Oslo har sånne rom, og hvor mye må man betale? Jeg synes det er litt vanskelig å finne ut sånne ting på hjemmesidene til hotellene, vil gjerne høre om Kg-brukeres erfaringer.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg vet ikke om det finnes noen vanlige rom med boblebad, men junior og vanlig suiter pleier å ha det. Hadde en juniorsuite på Clarion Collection hotell, der hadde de det, samt elektriske senger mm. Forøvrig ett bra hotell, men det ligger midt i horestrøket..
Gjest TS Bobla Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk for svar!!! Nå har jeg sjekket siden til det hotellet, det koster bare litt over 1500,- for en natt for et sånt rom, det er jo ikke ille. Da kan det ligge i horestrøket så mye det vil for meg, for jeg kommer bare til å være i boblebadet hele kvelden uansett!
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk for svar!!! Nå har jeg sjekket siden til det hotellet, det koster bare litt over 1500,- for en natt for et sånt rom, det er jo ikke ille. Da kan det ligge i horestrøket så mye det vil for meg, for jeg kommer bare til å være i boblebadet hele kvelden uansett! Hotellet heter forøvrig Bastion. Mener å huske det var tv på badet også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå