kristine 80 Skrevet 6. juni 2003 #1 Skrevet 6. juni 2003 Jeg har stilt dette spørsmålet før, og gjør det igjen! er det noen flere som vet om hvilke butikker i oslo, som har sørre moter? OG kan dere spesifiser hvor de ligger. Er ikke kjent i det hele tatt!
Samsara Skrevet 7. juni 2003 #2 Skrevet 7. juni 2003 Altså, Cubus har en...Generous-avdeling? I alle fall med store størrelser. KappAhl har XLNT-avdeling og H&M har BiB-avdeling. På noen av disse skulle det være mulig å finne noe for en rimelig penge. Er ikke så kjent i Oslo at jeg lett klarer å forklare veiene, men alle tre butikkene ligger sentralt, rett i nærheten av Oslo Plaza. For dyrere klær aner jeg ikke.
Gjest Mayamor Skrevet 8. juni 2003 #3 Skrevet 8. juni 2003 Hennes og Mauritz har BiB (big is beautiful - str. opp til 52) KappAhl har XLNT (str. opp til 54) Lindex har Generous Cubus har nothing... Ellers er det vel stor mote butikker i Oslo også men disse er jo relativt dyre i forhold (men verd det...) Bor i Bergen så adresser kan jeg ikke hjelpe deg med. Mayamor
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2003 #4 Skrevet 8. juni 2003 Jeg har stilt dette spørsmålet før, og gjør det igjen! er det noen flere som vet om hvilke butikker i oslo, som har sørre moter? OG kan dere spesifiser hvor de ligger. Er ikke kjent i det hele tatt! Hei! Fant denne listen på internett. Har ikke vært på noen av butikkene selv. de fleste av disse ligger i nærheten av sentrum,- så du bør nok ordne deg et kart. Big Lady Skippergt. 23 (Skippergaten ligger nede i sentrum) Gerd's Stor Mote Bogstadv. 11 (Bogstadveien er på Majorstua) LaLina Waldemar Thranesgt. 22 Lingerie, with Bras Cup A-H Other sizes 36-58 (Waldemar Thranes gate 22, er mot St. Hanshaugen, ikke så langt fra Bislett) Marina Rinaldi Karl Johans gt. 37/41 (Paleet) Oslo sizes 38-52 (Paleet er nesten øverst i Karl Johansgate,- på vei mot slottet) Monzu'si Trondhjemsvn. 275 sizes 36-58 (Trondehimsveien 275 er ganske langt ut av byen) Youngs Mote Youngstorget 1 Oslo sizes 36-54 (Youngstorget er "midt i byen") Ellers har jeg et tips som ikke sto på Listen, og det er Dollarosa på Gunerius kjøpesenter,- som ligger like ved Oslo Spektrum. Der har de klær i alle størrelser. Mye fint. Kos deg på shopping :-) Det er ikke tillatt å poste telefonnumre i innlegg disse er derfor slettet. Reglene Orakel - moderator
CecilieB Skrevet 8. juni 2003 #5 Skrevet 8. juni 2003 Hennes og Mauritz har BiB (big is beautiful - str. opp til 52) KappAhl har XLNT (str. opp til 54) Lindex har Generous Cubus har nothing... Ellers er det vel stor mote butikker i Oslo også men disse er jo relativt dyre i forhold (men verd det...) Bor i Bergen så adresser kan jeg ikke hjelpe deg med. Mayamor BiB har størrelser fra 42-56, ikke 52
Gjest Poirot Skrevet 8. juni 2003 #6 Skrevet 8. juni 2003 Marina Rinaldi er et virkelig lekkert klesmerke, med priser deretter. Anbefales.
kristine 80 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2003 Jippi. Dette ser lovende ut. jeg kommer vel til å rote meg skikkelig bort i stor gryta, og blir jeg alt for lenge bort fra KG i midten av juni så får dere varsle hjelp Kjempe takk..
Gjest Poirot Skrevet 8. juni 2003 #8 Skrevet 8. juni 2003 Aftenposten har kart. Skriv inn adressene, print ut, og ta med til Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå