Gjest Kristine <3 Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hei, jeg lurte på hvor de selger Mac i Oslo. Det kan hende det bare er jeg som husker feil, men jeg tror de solgte det på Vita. Noen som vet? :-) Takk på forhånd. <3
Gjest Elastica Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Mac selges ikke på Vita, nei. Det selges på Glassmagasinet, som eneste sted, så vidt jeg vet.
AnetteR Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Glasmagasinet er eneste jeg vet om...
Rexina Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Er bare Glassmagasinet som selger MAC i Norge ja, men du kan kjøpe det på ebay og strawberrynet gså (selv om Strawberrynet ikke har så stort utvalg).
mari4ever Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Glasmagasinet er eneste jeg vet om... Vita har aldri hatt mac og kommer aldri til å få det. de har bare et merke utenom de vanlige maxfactor,loreal og isadora, altså gosh:) Nå skal Mac komme til stavanger også utover høsten:D gleder meg:) hørt det skal være bra fargevalg i all make-upen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå