Yougogirl Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Tittelen sier vel det meste. hehe Skal kjøpe en av disse 2, men er usikker på hvem jeg trenger. Har ingen frisører her i byen som fører dette merket. Noen som har prøvd dem? Jeg har ganske langt hår med krøller, og det er ganske tørt og sprøtt. Lurte på å prøve shampoen for krøller senere, men tenkte å styrke håret litt først. Har begynt med redken anti snap. ELSKER DEN. :rødme: Har nettopp brukt opp kerastase, en rosa flaske + kur. Den gjorde ingenting for håret mitt. Noen som kan hjelpe??
Pingting Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg har har brukt den blå serien (Extreme) og jeg ELSKER DEM! :rødme: Jeg begynte med sjampo, balsam og Deep Fuel hårkur (den med 5 små poser i - dyrt, men så verdt det!). Ble anbefalt av frisøren å gå over til All Soft etterhvert, så den skal jeg ut og kjøpe i løpet av uka
AnetteR Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg elsker all soft. Har ganske tungt hår med litt fall... Extreme har jeg aldri prøvd.
Pingting Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Men bestill på nett, om du kan. Ofte mye billigere
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Heisann:) Jeg har jobbet en del med Redken produktene, helt supre produkter:) Jeg vil anbefale deg og først bygge opp håret så det blir sunt og friskt, Extreme produktene er fantastiske til dette formålet. All soft er perfekt på "heste" hår, altså litt grove hårtyper og hair exstensions.
Yougogirl Skrevet 14. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2008 Takk for tilbakemeldinger alle sammen. Jeg kjøper på nett ja, har funnet en selger på ebay som sender til Norge. med porto blir det ca 360 kr for 1 liter av hver(shampoo og balsam). Det er vel ganske billig..?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Du vet at produkter fra Redken er testet på dyr?
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Du vet at produkter fra Redken er testet på dyr? So?
Pingting Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Takk for tilbakemeldinger alle sammen. Jeg kjøper på nett ja, har funnet en selger på ebay som sender til Norge. med porto blir det ca 360 kr for 1 liter av hver(shampoo og balsam). Det er vel ganske billig..? Ja, det er billig Du vet at produkter fra Redken er testet på dyr? Hvor har du fått det fra? Jeg sjekker alltid før jeg kjøper nye produkter, og fant ingen ting om Redken So? Skam deg.
Pingting Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Du vet at produkter fra Redken er testet på dyr? Mulig dette forklarer saken: http://en.allexperts.com/q/Animal-Rights-2...mal-testing.htm
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Men bestill på nett, om du kan. Ofte mye billigere Hvor på nett kjøper du det?
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 [Jeg kjøper på nett ja, har funnet en selger på ebay som sender til Norge. med porto blir det ca 360 kr for 1 liter av hver(shampoo og balsam). Det er vel ganske billig..?
Yougogirl Skrevet 14. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. september 2008 Ja, det er for begge deler med frakt. Har litt problemer med internett linja nå, men kan finne navnet på selgeren i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå