kitekatt Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 (endret) Liker type serier som Weeds, Lost, 24, Frustrerte fruer, Gossip Girl & One tree hill (faktisk, underholdende..hehe), Private Practice, Greys anatomy osv... Har sett mye, men kan noen anbefale meg noen? Blir mange trøtte tv kvelder når poden sover Kan likegreit bruke tida på noe jeg VIL se Endret 14. september 2008 av kitekatt
Bokormen Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg liker fler av de seriene du nevner, og jeg laster også ned Big Love (ikke topp, men helt greit), House (elsker det), Criminal Minds, Dexter, Heroes, My name is Earl og The L Word. Om du registrerer deg på Next Episode kan du lett legge inn seriene du ser på, få oversikt over når de kommer med nye episoder, samt få tips om serier de anbefaler deg etter hvilke du allerede ser.
kitekatt Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg liker fler av de seriene du nevner, og jeg laster også ned Big Love (ikke topp, men helt greit), House (elsker det), Criminal Minds, Dexter, Heroes, My name is Earl og The L Word. Om du registrerer deg på Next Episode kan du lett legge inn seriene du ser på, få oversikt over når de kommer med nye episoder, samt få tips om serier de anbefaler deg etter hvilke du allerede ser. aha House ser jeg på tv, søndagskos Kjekt å ha. L word...har det kommet noe mer av den enn det som gikk på skjermen sist? De andre skal jeg teste også, men ikke My name is Earl..han irriterer meg. Eneste gangene jeg har likt det er når de lager sånn politireality i serien...det er knallmorsomt Endret 14. september 2008 av kitekatt
Puserjenta Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Greek, the secret life of the american teenager, medium, lipstick jungle, secret diary of a call girl, Big love, dirt.. Serier som jeg har lastet ned.
Bokormen Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 aha House ser jeg på tv, søndagskos Kjekt å ha. L word...har det kommet noe mer av den enn det som gikk på skjermen sist? De andre skal jeg teste også, men ikke My name is Earl..han irriterer meg. Eneste gangene jeg har likt det er når de lager sånn politireality i serien...det er knallmorsomt Jeg har ikke sett The L Word på TV, så vet ikke hvor langt de har kommet i Norge, men tror ikke de har sendt siste sesong iallefall.
#Angel# Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Prison break er veldig bra, avhengighetsskapande Og så selvfølgelig csi, numbers..
Kick Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Mad Men, stilfullt 60-tallsdrama Rome, liv og røre på Cæsars tid Jericho, postakopalyptisk hva-hvisdrama satt i en småby i Kansas Journeyman, familiemann reiser i tid, tilsynelatende tilfeldig
Gjest Tanita Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Nip/Tuck er min absolutte favorittserie.
Eve Luna Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 entourage lov og orden er min favoritt
kitekatt Skrevet 14. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2008 Mange gode forslag! Takk ser frem til bedre tv-høstkvelder fremover..hehehe
Malou Skrevet 14. september 2008 #13 Skrevet 14. september 2008 (endret) Har nettopp sett de to første episodene (dobbelt episode) av Fringe, den serien av JJ Abrams som også står bak Lost. Ser ganske spennende ut, selv om det kanskje er litt tidlig å si ennå. http://en.wikipedia.org/wiki/Fringe_(TV_Series) Endret 14. september 2008 av Malou
Temperance Skrevet 14. september 2008 #14 Skrevet 14. september 2008 Friday Night Lights er knallbra!
laperla Skrevet 16. september 2008 #15 Skrevet 16. september 2008 Hm... Nip tuck, The L word, Gossip girl, Secret diary of a call girl, Swingtown og One three hill er mine favoritter:)
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #16 Skrevet 16. september 2008 Californiacation med han spilte i x-files! Virkelig morsom serie!
Anglofil Skrevet 16. september 2008 #17 Skrevet 16. september 2008 Criminal Minds, Teachers (UK) og CSI, for å komme med noen forslag. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 17. september 2008 #19 Skrevet 17. september 2008 Glemte å nevne Spooks. Genial serie. Mvh Yvonne
sacred Skrevet 17. september 2008 #20 Skrevet 17. september 2008 Greek, Supernatural, House, Nip/Tuck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå