Gå til innhold

Kan noen anbefale meg serier å laste ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Liker type serier som Weeds, Lost, 24, Frustrerte fruer, Gossip Girl & One tree hill (faktisk, underholdende..hehe), Private Practice, Greys anatomy osv...

Har sett mye, men kan noen anbefale meg noen? Blir mange trøtte tv kvelder når poden sover ;) Kan likegreit bruke tida på noe jeg VIL se ;)

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker fler av de seriene du nevner, og jeg laster også ned Big Love (ikke topp, men helt greit), House (elsker det), Criminal Minds, Dexter, Heroes, My name is Earl og The L Word.

Om du registrerer deg på Next Episode kan du lett legge inn seriene du ser på, få oversikt over når de kommer med nye episoder, samt få tips om serier de anbefaler deg etter hvilke du allerede ser.

Skrevet (endret)
Jeg liker fler av de seriene du nevner, og jeg laster også ned Big Love (ikke topp, men helt greit), House (elsker det), Criminal Minds, Dexter, Heroes, My name is Earl og The L Word.

Om du registrerer deg på Next Episode kan du lett legge inn seriene du ser på, få oversikt over når de kommer med nye episoder, samt få tips om serier de anbefaler deg etter hvilke du allerede ser.

aha :) House ser jeg på tv, søndagskos ;) Kjekt å ha. L word...har det kommet noe mer av den enn det som gikk på skjermen sist? De andre skal jeg teste også, men ikke My name is Earl..han irriterer meg. Eneste gangene jeg har likt det er når de lager sånn politireality i serien...det er knallmorsomt :)

Endret av kitekatt
Skrevet

Greek, the secret life of the american teenager, medium, lipstick jungle, secret diary of a call girl, Big love, dirt..

Serier som jeg har lastet ned.

Skrevet
aha :) House ser jeg på tv, søndagskos ;) Kjekt å ha. L word...har det kommet noe mer av den enn det som gikk på skjermen sist? De andre skal jeg teste også, men ikke My name is Earl..han irriterer meg. Eneste gangene jeg har likt det er når de lager sånn politireality i serien...det er knallmorsomt :)

Jeg har ikke sett The L Word på TV, så vet ikke hvor langt de har kommet i Norge, men tror ikke de har sendt siste sesong iallefall.

Skrevet

Prison break er veldig bra, avhengighetsskapande :) Og så selvfølgelig csi, numbers..

Skrevet

Medium og Dirt er begge gode serier.

Skrevet

Mad Men, stilfullt 60-tallsdrama

Rome, liv og røre på Cæsars tid

Jericho, postakopalyptisk hva-hvisdrama satt i en småby i Kansas

Journeyman, familiemann reiser i tid, tilsynelatende tilfeldig

Skrevet

Mange gode forslag! Takk :) ser frem til bedre tv-høstkvelder fremover..hehehe

Skrevet

Hm... Nip tuck, The L word, Gossip girl, Secret diary of a call girl, Swingtown og One three hill er mine favoritter:)

Skrevet

Californiacation med han spilte i x-files! Virkelig morsom serie!:)

Skrevet

Criminal Minds, Teachers (UK) og CSI, for å komme med noen forslag.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Glemte å nevne Spooks. Genial serie.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...