LamaLover Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hvis du kunne bestemt hvordan du skulle sett ut, hvilken stil du skulle hatt, vaner osv. hvordan skulle du vært, da? Kan selvfølgelig være ting som er likt ved deg også. Jeg kan jo begynne, som et eksempel. Dette "beundrer"/foretrekker jeg: Utseende: Å ha langt hår Være tynn, ha lange ben God holdning Klær: Bruke mye kjoler og skjørt Converse-sko Lag på lag Mange ringer og armbånd Søte detaljer som sløyfer, blomster, blonder o.l. Vaner: Å bruke sykkelen som framkomstmiddel. (ikke iført fullt sports-outfit, vel og merke) Drikke te, høre mye på musikk Bo i byen Væremåte: Sosial, men ikke hypersosial og bablete Tenkende og "dyp" Kreativ Vet ikke helt om dere skjønte hva jeg mente?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Utseende Langt, tjukt hår som rekker til under brystene. Mellomblondt og skinnende. Store, blå øyne. Ordentlig fyldige lepper Normalt høy Slank med mellomstore bryster Klær Svarte jeans Korte vinterkjoler Høye hæler i blant Lange 70-tallssommerkjoler Vaner Lese masse skjønnlitteratur Løpe Danse, og være god i det Væremåte Snill og omsorgsfull Annerledes Smart Litt pratsom Dette var originalt, gett.
Gjest Tanita Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Må abonnere på denne. Men må si at er stort sett fornøyd. Og når det gjelder vaner så gjør jeg alt jeg vil egentlig så det er ikke så mye forskjell. (kommer tilbake til denne senere når jeg har litt bedre tid)
Rexina Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 (endret) Utseende: Langt hår med fall, gyldent blondt Grønne store dådyrøyne Passe tynn med former og velformede pupper Lange bein Klær: Rocka, men feminin stil Alltid skjørt eller kjole Kontraster: Skinn og blonder, sateng og ull.. Lag på lag Skjerf i halsen Korsetter Høyhelte tøffe sko Pyntet, men tøfft Vaner: Alltid høre på musikk Skrive dikt Kunne danse bra Utstråle seksuell og mystisk energi Hverdagsflørte på en søt måte Ha det lille ekstra Smile og le mye (men på en naturlig måte) Være litt alternativ Lese avisa over en kopp te Væremåte: Sosial og godt likt Kreativ Sjarmerende Tøff Selvstendig Kunnskapsrik Jordnær Engasjert og miljøbesvisst Endret 17. september 2008 av Rexina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå