Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Ja, tittelen sier vel det meste. Hva skal til for at du vil karakterisere sexen som "bra sex"? Noen elementer som må være med? Er kroppen til partneren viktig? Kom med det, jenter og gutter!
Mariblom Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Alt går egentlig på følelser synes jeg. Stemmer følelsene, da er det jævli bra sex
Nienna Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Typen. Han må liksom til for at det skal bli bra sex. Random person funker ikke for min del, det er jeg sånn, ganske sikker på. Det er samboeren som har vist meg at sex ikke bare kan være greit nok, men fantastisk. :rødme:
Gjest skorpio Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Begge må våge å slå seg løs, hvis ikke funker det ikke.
Wildy Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Bra sex kan jo være så mangt det, da.... Riktig sex til riktig tid er nok mitt ønske, Noen ganger er det best med rolig kose-sex, andre ganger er en kjappis på kjøkkenbenken helt genialt. Noen ganger hardt og rått, andre ganger mykt og deilig. Osv ,osv..... Så bra sex har jeg med en partner som har noenlunde samme behov og ønsker som meg. Trenger ikke å være sammenfallende hver gang og hele tiden, men sånn noenlunde i rute med hverandre er greit.
Gjest TS Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Så hvis begge slår seg løs blir det automatisk bra sex? Er det vireklig så enkelt?
Teriyaki Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Det er vel individuelt hva som er bra sex. Så tror ikke kan spørre folk om hva som er bra sex for å få svar på hva som kan gjøre det bra for deg selv, du må heller spørre om hva som er bra sex for de forskjellige. Sikter nå til spørsmålet om det er såpass enkelt å få bra sex.
Gjest TS Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Det er vel individuelt hva som er bra sex. Så tror ikke kan spørre folk om hva som er bra sex for å få svar på hva som kan gjøre det bra for deg selv, du må heller spørre om hva som er bra sex for de forskjellige. Sikter nå til spørsmålet om det er såpass enkelt å få bra sex. Neida, jeg mente det ikke sånn:) Det er klart det er individuelt. Og jeg spør ikke for å få tips til hvordan jeg skal kunne ha god sex, det har jeg allerede;) Men jeg syns kanskje det høres enkelt ut å svare at det automatisk blir bra "hvis begge slår seg løs"? Er det ingen andre elementer som skal til?
Gjest skorpio Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Så hvis begge slår seg løs blir det automatisk bra sex? Er det vireklig så enkelt? Sånn er det for meg hehe
Einar Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Spenning (og da gjelder ONS'er). Erotisk, oppfinnsom, initiativrik partner. Lust! (Må ha henne, bare må ha henne...)
Beast Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 (endret) God kommunikasjon, åpenhet og toleranse, gjensidig respekt, evne til ansvar for egen nytelse såvel som sin partners nytelse, villighet til å gi like mye som man tar, samt et godt selvbilde og god selvtillit slik at man slipper å kaste bort energi og fokus på komplekser og usikkerhet. Endret 19. september 2008 av Beast
MonicaR Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Bra sex.... Jeg føler at sex blir VELDIG bra så lenge man tør å snakke om det - og motparten vet hva som tenner meg og motsatt. Jeg blir litt "knytt" dersom motparten IKKE tør åpne seg og snakke om sin sexualitet, si hva som skal til UNDER akten, at det treffes riktig her og der, osv. Jeg synes også at utforsking er med på å gjøre det bra; prøve nye ting, komme med innspill til "små sengeleker" osv. Selvsagt MÅ personen ha "det lille ekstra" som skal til for at jeg tenner, da - men det ligger vel litt i kortene på "bra sex"... Jeg synes også det er veldig hissende dersom jeg og partneren går i flere timer og kommer med små hint, et lite "ord" om hva som kan skje "litt senere" osv. Da ender det ofte med at vi begge er VELDIG oppgiret til det faktisk skal skje - og sexen blir VANVITTIG god. Akkurat HVA som er bra sex kommer vel litt an på dagsformen også... Vil man ha "kosesex" i dag - eller er man litt mer "tiger"? For min del er det også viktig at begge parter slår seg løs - er så trygg på hverandre at man kan prøve ut ting og VÆRE SIKKER på at motparten tør si fra dersom det ikke passer/er ubehagelig osv.... Trygghet, oppfinnsomhet, latter og frihet vil jeg betegne som viktig under GOD sex.
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Enig med MonicaR! Bra sex for meg er når begge parter er hemningsløse, åpne og virkelig elsker og "lever seg inn i" sexen. Man må være så trygg på seg selv (og hverandre) at man kan si og gjøre akkurat hva man har lyst til. Noe av det jeg liker best er når han har blitt så trygg at han kan dele sine skitneste fantasier og småperverse tendenser med meg. Jeg elsker å eksperimentere, jeg elsker å ha sex, jeg elsker at han elsker det og jeg vet han elsker å se at jeg elsker det! Hehe.. rotete formulert, men dere forstår vel tegninga. Det er viktig med litt entusiasme og giverglede! Er også glad i å snakke om sex utenom senga, altså sende skitne mld osv. Tenne hverandre rett og slett, bygge opp spenning, få partneren til å føle seg sexy og begjært Dype følelser er selvsagt også bra, er man dødsforelsket så løfter jo det unektelig opplevelsen et par hakk til. Men jeg har også opplevd en utrolig sterk seksuell kjemi med menn jeg ikke har hatt dype følelsesmessige bånd med. Uhemmet kåthet kan også være en vanvittig intens følelse! Teknikk spiller jo også selvsagt inn, samme med kropp (men kroppen er mindre viktig - jeg har hatt fantastisk sex med menn som ikke har drømmekroppen, men hvis de ikke vet hvordan de skal bruke tunga så blir det verre å få orgasme). Men alt det viktigste som skal til for å ha bra sex sitter i hodet og har med innstilling, entusiasme, åpenhet og trygghet å gjøre!
Gjest m Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 Helt enig med Einar, Spenning, Lust. Det optimale er når man har en gjensidig "kjemi" og kommuniserer lett, særlig kroppslig. Man tolker hverandre godt, er lekne sammen. Jeg synes det er viktig at han ikke er redd for å ta på meg (eller behandler meg som porselen) riktig mengde trykk i berøringen, at han forsøker å tolke meg og kroppen min - (Noen virker jo knapt som de er tilstede - og nettopp en god, litt intens, tilstedeværelse er bra).
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #15 Skrevet 21. september 2008 Ja, tittelen sier vel det meste. Hva skal til for at du vil karakterisere sexen som "bra sex"? Noen elementer som må være med? Er kroppen til partneren viktig? Kom med det, jenter og gutter! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry5885399 Her finner du mye bra om bra sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå