Dorri Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg trenger noe jeg kan ha i stuen som ikke er alt for stort. Jeg trenger å gå ned ca 5 kg og stramme opp både mage, rumpe og lår (og fjerne cellulitter) Noen som har forsøkt denne som heter twist &shape til Nok 449,- (se link) Hadde vært greit å kunne trene å se på tv, men vil ikke kjøpe den om det ikke er noe effekt i det. Trener den mage, rumpe og lår? og hvor ofte og lenge bør jeg trene for å få/se noe effekt? Håper noen kan svare meg:) Se den på denne linken: http://kundeaviser.inkognito.no/aviser/obs...838&page=17 Hmmm, jeg ser at man må bla en side frem for å se den, håper dere finner den jeg mener.
Pingting Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Hmmm, jeg har ikke hørt så mye positivt om den typen maskiner, desverre Hva med pilates eller annet treningprogram på DVD? (Jeg har Billy's Bootcamp - hardt, men funker )
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg trenger noe jeg kan ha i stuen som ikke er alt for stort. Jeg trenger å gå ned ca 5 kg og stramme opp både mage, rumpe og lår (og fjerne cellulitter) Noen som har forsøkt denne som heter twist &shape til Nok 449,- (se link) Hadde vært greit å kunne trene å se på tv, men vil ikke kjøpe den om det ikke er noe effekt i det. Trener den mage, rumpe og lår? og hvor ofte og lenge bør jeg trene for å få/se noe effekt? Håper noen kan svare meg:) Se den på denne linken: http://kundeaviser.inkognito.no/aviser/obs...838&page=17 Hmmm, jeg ser at man må bla en side frem for å se den, håper dere finner den jeg mener. Slike maskiner går 90% av folk flest lei etter et par uker. De blir bare stående og støve ned. Men hvis du tror du har viljestyrken for all del, da er det jo bare bra. Mosjon er mosjon! Hvorvidt du kommer ned til å gå ned eller ikke er selvsagt umulig for oss å si. Hvordan skal vi kunne vite det? Du sier jo ikke hvor mange kalorier du får i deg i løpet av en dag, eller hvor aktiv du er til vanlig.
Wildy Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Tror nok jeg heller hadde brukt noen hundrelapper på ett par gode sko og heller gått turer..... Slike apparater synes jeg er dødlig kjedelig, men for de som holder ut har detkanskje effekt?
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jeg kjøpte en slik en gang. De er dritdårlige, meget beskjeden effekt. Kan drive på og drive på uten å bli småsliten engang. Nei, da er det MYE bedre å gå tur. Stepmaskin er bra og effektivt, men da må du kjøpe en stor og dyr og ordentlig en, eller melde deg inn i treningsstudio, er min erfaring.
Gjest Portis Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Er det en treningsmaskin dere kan anbefale da? Tur er jo selvfölgelig det beste, men slike som meg med dårlig rygg og hver gang jeg er ute å går tur, så er jeg redd for at jeg ikke kommer meg hjem igjen hehe. Derfor vil jeg gjerne ha en maskin her hjemme jeg kan trene på. Burde helst ikke koste over 1000kr da jeg ikke har så god råd ...
Wildy Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Treningsapparater for cardiotrening til under tusenlappen tviler jeg på at du finner. Det eneste jeg kan komme på i fullfarten er stepbenk. Det gir mulighet for effektiv cardiotrening, kan brukes som hjelpemiddel til endel stykreøvelser, tar liten plass og koster ikke mye.....
Snuppeguri Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Jeg har en lignende liten stepmaskin. No billig greier kjøpt gjennom netthandelen. Jeg går så det hyler på den. Blir både svett og sliten. Mulig jeg er i usedvanlig dårlig form, men funker som f for meg ihvertfall. Synes det er helt greit å trø på denne samtidig som jeg ser på tv. Komfort-trening kaller jeg det
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Treningsapparater for cardiotrening til under tusenlappen tviler jeg på at du finner. Jo, hoppetau! Men det hadde ikke jeg giddet å bruke mer enn 5 min, det er vel ikke så lett å få med seg tv'n da og kanskje ikke noe for en med dårlig rygg. Men bra trening er det.
Wildy Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Ja, hoppetau tenkte jeg ikke på! Både hoppetau og stepbenk gir god trening.En annen for styrketrening er fitnessball gir muligheter foren rekke øvelser.Bosuball er også en mulighet, har en selv og bruker den mye, kjempegod til balanse og stabilisering.Også til under tusenlappen ( var tilbud på XXL for en stund siden...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå