Gjest Sokrates Skrevet 14. september 2008 #1 Del Skrevet 14. september 2008 Forstår du en Metafor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Del Skrevet 14. september 2008 Ja, det vil jeg si at jeg gjør. Men det er ikke alltid at det som er viktigst for den som bruker bilder for å illustrere et poeng, er det jeg legger mest vekt på i den samme metaforen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Forstår du en Metafor ? Kommer an på om det er en dugelig metafor. Endret 14. september 2008 av Bolledeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. september 2008 #4 Del Skrevet 14. september 2008 Tråden er ryddet Bolledeig (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caboodle Skrevet 14. september 2008 #5 Del Skrevet 14. september 2008 Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 14. september 2008 #6 Del Skrevet 14. september 2008 Som regel, men jeg kan jo ikke akkurat love at jeg vil gjøre det i enhver situasjon. Jeg vet i alle fall at det ikke skrives med stor forbokstav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #7 Del Skrevet 14. september 2008 Forstår ikke dårlige metaforer, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå