Maxi Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg har masse penger på et kontantkort og vil jo bruke de opp på en måte. (jeg vil ikke ringe de opp)... Fins det et sted hvor jeg f.eks kan leie film på nettet og beløpet blir trekt fra kontantkortet mitt? Andre tips? Spill, film, nettbutikk hvor det kan bli trekt derfra... Et eller annet?
Gjest virvelvind Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Du kan kjøpe sanger iallefall. Har egentlig aldri tenkt over dette, men det finnes vel mer. Du kan vel også melde deg på en haug med dyre mobil-konkurranser.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Søk på for eksempel "betal med mobilen" eller "betal med telefonen" på Google, så får du kanskje noen ideer?
Maxi Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 Finner faktisk ingenting jeg.. *sukk*
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Husker at du iallefall kunne betale kinobilletter med mobilen for et par år siden - usikker på om de fremdeles bruker dette systemet men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå