Pipette Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 (endret) . Endret 20. september 2008 av Pipette
Pipette Skrevet 14. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2008 (endret) . Endret 20. september 2008 av Pipette
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg tror du skal holde deg unna mobilen litt jeg, heller vente til han tar kontakt og beklage at du ringte så mye. Si at du hadde lyst til å se han, men at du innser at det ble litt vel mye. Jeg kan skjønne han - han har vært mye og reist ute med jobb, selv om det er drikking og fest så er han fortsatt "på jobb" - og han trengte sikkert bare en kveld hvor det ikke var noen forventninger til han, verken fra sjefer, kunder eller kjærester.
Supramundane Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ja, prøv å la mobilen ligge litt. Se an hva som skjer, og hva han sier når han hører fra deg. Ble kanskje litt mye med alle de telefonene der. Men jeg er enig i tankegangen din også, jeg ville nesten forventet hvis jeg hadde noe på gang med en person, at han ville se meg..
Gjest Raptuza Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Syns ikkje det høyres ut som han er noko å satsa på....
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Hvis dere ikke har "blitt enige" om at dere er kjærester, og han ikke engang har sagt at han liker deg eller er glad i deg, tror jeg kanskje det er litt for mye å forvente at han holder seg trofast mot deg. Det virker jo ikke som han mener dere har et fast forhold. Jeg må si det høres merkelig ut at et par i 30-årene har så dårlig komunikasjon. Jeg gjettet på at dere var i tenårene eller tidlig i 20-årene da jeg leste innlegget ditt. Når man er på deres alder er man som regel voksen nok til å kunne kommunisere. Hvorfor har du ikke snakket med han om forholdet? Og en ting til: Hvis du ønsker noe av han, IKKE HINT. Menn forstår ikke hinting! Når skal kvinner skjønne det??
Pipette Skrevet 14. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2008 (endret) . Endret 20. september 2008 av Pipette
Pipette Skrevet 14. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2008 (endret) . Endret 20. september 2008 av Pipette
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Dette er ikke slik en behandler ett menneske en bryr seg om og er glad i. Han er ikke snill meg deg og behndler deg dårlig, leker rett og slett med deg. Hvorofor gidder du slik oppførsel fra en "voksen" mann? han vet at han har deg hvor han vil, det er rett og slett gått for langt. Er ikke på riktige premisser og du må gå videre før du blir ennå mer såret.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Vel, han har faktisk hintet mange ganger om at vi er kjærester, eller han har flere ganger sagt f.eks "og hvem sa du at du skulle på tur med" i forbindelse at jeg har sagt til f.eks foreldrene mine at jeg skal ut på tur.., eller han har sagt "og hvem sa du at jeg var" hvis jeg har fortalt noe om han til venner og sier det til han. Jeg har svart hver gang.. "nei..har nå sagt det er en jeg dater eller noe sånt" tilbake. Fordi jeg vil at han skal si det først! Du burde være voksen nok til å slutte med slike "leker" nå. Hvorfor i alle dager spiller det noen rolle hvem som sier hva først? Dere høres umodne og useriøse ut begge to. Når to voksne mennesker er forelsket og ønsker seg et forhold sammen, er det ikke slik de opptrer.
vilja Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Har lest hele. Synes ikke han er int. Mulig han ser på deg som ei venninde som han kan ha det hyggelig med. Du må snakke med han om hva "statusen" for dere er og si at du har lyst til å være kjæresten han. Snakk om det du opplevde, og si det som det er. Er han ikke int mere, så la han gå.
Gjest missLady Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 Har helt ærlig aldri skjønt den der. "vil han skal si det først" Hva har det egentlig å si. Om du nå hadde sagt for flere uker siden at ja dere var kjærester, kanskje i går kveld aldri hadde blitt noe problem! Kanskje han er litt usikker på om du vil være kjærester? Men til ditt første innlegg. Så synes jeg det høres litt merkelig ut, han tar ikke tlf når du ringer så mange ganger, men sender en sms. Du fortsetter å ringe og han tar fremdeles ikke tlf. Det hadde vært merkelig for meg om han er en person som tar tlf da. Men han hadde jo tlf i nærheten siden han sendte en sms, så jeg hadde nok begynt å lurt på hvorfor han ikke tok den,men heller valgte å svare på sms. Men det er nå meg med min overanalysering.. Håper for deg at det er ingenting! Du får bare smøre deg med tålmodighet å vente til han kontakter deg.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #13 Skrevet 14. september 2008 Ord betyr ingenting hvis de ikke samsvarer med handling.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #14 Skrevet 14. september 2008 Synes du var veldig klengete og desperat overfor han den kvelden du snakker om. Det er selvsagt ikke noe lurt. Samtidig synes jeg at han har gitt deg blandede signaler ved å først spørre hvor dere skal, og siden si at han ikke er interessert i å treffes senere. Da kunne han spart seg å spørre. Men jeg synes jo det er merkelig at du i det hele tatt kontaktet han etter at han sa han ikke ville treffes den kvelden. Jeg ville holdt meg unna da, og latt det være opp til han etter det.
Pipette Skrevet 14. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. september 2008 (endret) - Endret 20. september 2008 av Pipette
missLynch Skrevet 14. september 2008 #16 Skrevet 14. september 2008 (endret) Enig med de andre, hold deg langt unna mobiltelefonen. Nå vet jeg ikke hvordan andre har det, men for å være ærlig, hadde jeg blitt irritert og sint dersom noen hadde ringt meg så mye. Det er ikke sjarmerende, men det vet du jo allerede selv siden du ønker at du hadde lagt igjen telefonen hjemme. Huff, jeg synes det er en umoden og underlig oppførsel typen din har, jeg. 31 år? Vel, høres mer ut som 21, spør du meg. Den eneste som kan svare på hva han egentlig vil, er han selv. Spør han når HAN tar kontakt (du har gjort ditt og mer enn dèt). Og er forholdet noe å satse på, og er han mann nok, så gir han deg et skikkelig svar også. Dere er voksne mennesker. Dette her høres veldig fjortis-aktig ut. Lykke til Endret 14. september 2008 av mssLynch
Pipette Skrevet 14. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. september 2008 (endret) . Endret 20. september 2008 av Pipette
Teriyaki Skrevet 14. september 2008 #18 Skrevet 14. september 2008 (endret) Enig med gjest her. Hvis du ikke hadde tatt sånn av med mobilen, så kan det godt hende han hadde kontaktet deg, men når du ringer så mange ganger og maser så mye, så er det klart han ikke får lyst til å ta tlf. Synes så klart han skulle gjort det, men min erfaring med menn er at hvis de først ønsker å ha en kvled for seg selv, så gjør du det myyye værre ved å være så pågående. Du må rett og slett være litt taktisk. Selv om du vil ringe han, og vil få svar, så ikke gjor det. Hold deg litt i skinnet. Spesielt nå når dere nettopp har møttes. Får bare håpe du ikke har skremt han vekk. Når du får kontaktet han, så bør du unnskylde deg og si at dette ikke er likt deg. For hvis han tror at du kommer til å være slik hver gang han skal gjøre noe uten deg bortsett fra jobb, så er det vel tvilsomt at han vile fortsette forholdet. Men samtidig bør du legge fram din side av saken på en saklig måte. Fortelle hvordan hans oppførsel såret deg, og han sendte veldig mange blandede signaler. Endret 14. september 2008 av Teriyaki
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #19 Skrevet 14. september 2008 Klart han sjekket hvor du skulle. Må jo unngå å treffe deg når han er ute med en annen kvinne.........
Gjest missLady Skrevet 14. september 2008 #20 Skrevet 14. september 2008 Klart han sjekket hvor du skulle. Må jo unngå å treffe deg når han er ute med en annen kvinne......... Den tanken slo meg også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå