Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Er det noen som vet om det er lov å tjene penger på ekstrajobb når man har pappapermisjon. Han har 100% permisjon fra fastsjobb i 6 uker, men har en jobb ved siden av som er lønnet ved provisjon. Får man likevel like mye permisjonspenger selv om man tjener litt ved siden av, for eksempel på kveldstid?
Chiquita Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Man har ikke lov til å tjene penger når man er i permisjon
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Er du sikker på dette? Jeg fant ikke dette i lovverket, at det står noe om det. Vet du noe sted dette står klart? Tusen takk for svar..
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Les om gradert permisjon på nav.no, så finner du det du trenger.
abelille Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Er du sikker på dette? Var i alle fall svaret jeg fikk da jeg var i kontakt med nav fordi jeg ønsket å ta noen vakter i ny jobb mens jeg hadde permisjon fra den gamle (skifet jobb etter permisjonen).
Grooo Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Da må du ta ut gradert permisjon, snakk med NAV så ordner det seg.
Gjest *Mim* Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Det hender jeg har oppdrag utenom jobben. Har jeg overhodet ikke lov til det når jeg er i permisjon?
Grooo Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Har du 100% permisjon har du ikke lov til det nei. Eller du har lov, men da trekkes det fra permisjonspengene dine.
Gjest Gjest_gaja_* Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Har du 100% permisjon har du ikke lov til det nei. Eller du har lov, men da trekkes det fra permisjonspengene dine. Du taper ikke penger hvis du sier fra. Da får du lengre permisjon istedenfor
Grooo Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Du taper ikke penger hvis du sier fra. Da får du lengre permisjon istedenfor Ja, er jo det jeg prøver å si Er du i 100% permisjon og jobber så trekker de i permisjonspengene. Men om du sier i fra på forhånd så får du forlenget permisjonen i steden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå