Gjest Gjest_muffin_* Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 jeg får igjen penger i oktober. vet ikke hvor masse men syns og huske det er en side på nette man kan logge seg inn og se status for den osv? ikke skatteetaten.no men var en annen oxo. noen som vet?
BrunetteBarbie Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 (endret) altinn.no kanskje? der sjekker jeg oppgaver, etc. men er kanskje ikke for privatpersoner? Endret 14. september 2008 av BrunetteBarbie
Gjest Gjeste Blonde65 Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Joda private kan også sjekke skatten på Altinn. Men vi må jo vente til den blir lagt ut og det er ikke enda. Tipper det skjer i begynnelsen av oktober (10-12.?). Du kan også beregne skatten selv på skatteetatens hjemmesider ved å taste inn det samme som du leverte inn på hjemmesiden.
maura Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 15. oktober skal oppgjøret være klart.
Ephemera Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Jeg skal også få mine i oktober (er fremdeles kjempeirritert for at jeg ikke fikk dem i juni, men den som venter på noe godt osv...). Men nå fikk jeg lyst til å gå inn på Altinn og se om det har skjedd noe der Hadde vært koselig om det ble ferdig noen dager før 15. oktober liksom.
L@dy Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 (er fremdeles kjempeirritert for at jeg ikke fikk dem i juni, men den som venter på noe godt osv...). Jeg ble også det, har alltid fått de i juni, men ikke denne gangen nei. Håper jeg får ekstra mye nå da.
nettengel Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Skatteetaten behøver ikke stresse for min del... Veit jeg får en baksmell som svir forferdelig i lommeboka
BrunetteBarbie Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Skatteetaten behøver ikke stresse for min del... Veit jeg får en baksmell som svir forferdelig i lommeboka Been there. Et par ganger også, faktisk. Det løser seg alltid
nettengel Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Been there. Et par ganger også, faktisk. Det løser seg alltid Takk for omtanken.. Regner med at jeg og Kemneren bllir enige om en måte å løse dette på!! Klemmer tlbake
BrunetteBarbie Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 (endret) Takk for omtanken.. Regner med at jeg og Kemneren bllir enige om en måte å løse dette på!! Klemmer tlbake No problem du, hehe. De virker imøtekommende de:) Endret 17. september 2008 av BrunetteBarbie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå