Gå til innhold

skattepengeer i oktober!?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_muffin_*
Skrevet

jeg får igjen penger i oktober. vet ikke hvor masse men syns og huske det er en side på nette man kan logge seg inn og se status for den osv? ikke skatteetaten.no men var en annen oxo. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

altinn.no kanskje?

der sjekker jeg oppgaver, etc. men er kanskje ikke for privatpersoner?

Endret av BrunetteBarbie
Gjest Gjeste Blonde65
Skrevet

Joda private kan også sjekke skatten på Altinn. Men vi må jo vente til den blir lagt ut og det er ikke enda. Tipper det skjer i begynnelsen av oktober (10-12.?).

Du kan også beregne skatten selv på skatteetatens hjemmesider ved å taste inn det samme som du leverte inn på hjemmesiden.

Skrevet

Jeg skal også få mine i oktober (er fremdeles kjempeirritert for at jeg ikke fikk dem i juni, men den som venter på noe godt osv...). Men nå fikk jeg lyst til å gå inn på Altinn og se om det har skjedd noe der :) Hadde vært koselig om det ble ferdig noen dager før 15. oktober liksom.

Skrevet
(er fremdeles kjempeirritert for at jeg ikke fikk dem i juni, men den som venter på noe godt osv...).
Jeg ble også det, har alltid fått de i juni, men ikke denne gangen nei. Håper jeg får ekstra mye nå da. :fnise:
Skrevet

Skatteetaten behøver ikke stresse for min del... Veit jeg får en baksmell som svir forferdelig i lommeboka :(

Skrevet
Skatteetaten behøver ikke stresse for min del... Veit jeg får en baksmell som svir forferdelig i lommeboka :(

Been there. Et par ganger også, faktisk. Det løser seg alltid :klemmer:

Skrevet
Been there. Et par ganger også, faktisk. Det løser seg alltid :klemmer:

Takk for omtanken..:)

Regner med at jeg og Kemneren bllir enige om en måte å løse dette på!!

Klemmer tlbake

Skrevet (endret)
Takk for omtanken..:)

Regner med at jeg og Kemneren bllir enige om en måte å løse dette på!!

Klemmer tlbake

No problem du, hehe.

De virker imøtekommende de:)

Endret av BrunetteBarbie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...