Væren Skrevet 14. april 2002 #21 Del Skrevet 14. april 2002 Jammen er vi glade i hverandre, dere! Klemmer til alle englebarna fra englemamma!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 14. april 2002 #22 Del Skrevet 14. april 2002 Hei alle sammen! Jeg er glad i dere alle jeg også! En spesiell hilsen og klem til Tyren som startet denne tråden! hilsen og klem fra bøssebæreren 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 14. april 2002 #23 Del Skrevet 14. april 2002 Hei alle sammen! zuper gla i alle engler! klem fra meg til alle! Er fortiden, veldig Ztøl, i rumpa... Etter en altfor lang og hard zykkeltrening... men zkal man, trene, zå zkal man! ZtØl I baken HilZen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 14. april 2002 #24 Del Skrevet 14. april 2002 Må fylle på innleggskvoten, litt.... kanskje jeg kommer opp i topp ti!! zuperOptImIzT 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 14. april 2002 #25 Del Skrevet 14. april 2002 En extra zpeziell hilzen til min treningsKompiZ Kris!!!! 1212[ Dette Innlegg er endret av: RaGnA den 2002-04-14 22:15 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 14. april 2002 #26 Del Skrevet 14. april 2002 ........og jeg er veldig glad i dere alle sammen!! Moooooøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø! Klem fra en lettere beveget Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. april 2002 #27 Del Skrevet 15. april 2002 Hei RaGnA! Lenge siden treningsturene i gullepleskogen dessverre. Hyggelig å se deg igjen! En stor klem og hilsen fra bøssebæreren 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #28 Del Skrevet 15. april 2002 Ja Hege,har masse modumsaft,men det er kun til lørdagsbruk, også litt innimellom. Tora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. april 2002 #29 Del Skrevet 15. april 2002 Enig, vi må ikke bruke opp alt i ei vending Hva med en modemzaftfezt her en gang? Nå blir det lyzt og fint i gulleplezkogen vår, og vi kan koze ozz i bazzenget alle zammen _________________ Hege1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-15 22:44 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #30 Del Skrevet 15. april 2002 Hei,hei! Modumsaftfest må vi nok ha,men først må jeg bli en med engel. Tror ikke jeg søker om det i dag.Føler meg ikke helt snill.Måtte ta en avgjørele om pusen min.Den var så syk ser du,men nå lider den i allefall ikke lenger. Men du Væren/englemamma,jeg har blitt kalt for engel før jeg.Engel med svarte vinger. Tora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. april 2002 #31 Del Skrevet 15. april 2002 Du passer altså godt inn her du. Så hutt jeg visker var det @lfa? som kaldte seg det helt til å begynne med. Her er alle vingefarger tillatt Du tok riktig avgjørelse med katten! Fint! Det er ikke lett, men av og til er det eneste verdige utvei.. _________________ Hege1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-16 05:32 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. april 2002 #32 Del Skrevet 15. april 2002 Englemamma og menighetsoverhode venter i åndeløs spenning på å motta din søknad! Trist med pusen din, jeg har katt selv og føler med deg... klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 26. april 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 26. april 2002 Åååå, jeg har ikke vært her på leeenge, så det er kjempekos å se at vi alle er glade i hverandre!!! Ligger nemlig hjemme med prolaps i ryggen og har ikke lov til å sitte.... Akkurat nå er sambo ute, så da sniker jeg meg til en liten tur innom alle medenglene som jeg er så glad i !!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 26. april 2002 #34 Del Skrevet 26. april 2002 Stakkar deg, Tyren! Det kan ikke være noe gøy. Håper du kommer deg på bena (eller skal jeg si rompa?? ) snart. Knuseklemmer til alle engeler - med vinger i alle slags farger. Det er helg! JIPPI!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 26. april 2002 Forfatter #35 Del Skrevet 26. april 2002 Takk, takk Lille !! Absolutt ikke noe gøy... I tillegg så er vi midt oppe i flytting og det er jo typisk at man får noe sånt da.. Forhåpentligvis så er jeg helt bra til vi skal flytte! Kos dere alle sammen, jeg kommer sterkt tilbake !!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 26. april 2002 #36 Del Skrevet 26. april 2002 God bedring Tyren, og håper du får det fint i det nye hjemmet! Hilsen og klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. april 2002 #37 Del Skrevet 26. april 2002 God bedring fra meg også, kjære Tyren! Håper det går bedre med deg etterhvert, og vi gleder oss til du er tilbake! Vi er jo glade i deg, også! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå