Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Noen som har tips om bryllupsreise? Vi vil ha noe eksotisk, slik at Europa er ikke mlet vårt denne gangen. Har tenkt litt på Thailand, men vet ikke om det er stedet for oss. Får litt inntrykk av at det er litt skittent der? Tar i mot alle tips med takk
simba80 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Noen som har tips om bryllupsreise? Vi vil ha noe eksotisk, slik at Europa er ikke mlet vårt denne gangen. Har tenkt litt på Thailand, men vet ikke om det er stedet for oss. Får litt inntrykk av at det er litt skittent der? Tar i mot alle tips med takk Hei! Har hørt at det faller ned slanger fra trærne i Thailand og at de ansatte på hotellet løper fram og dreper dem...nice...blant annet derfor holder vi oss unna Thailand. Ellers er ser det skikkelig fint ut der. Vi giftet oss på Mauritius i mars i år, kjempefin øy! Vi var litt uheldige med været pga en uventet syklon, men reiser man i nov/des så er det knallvær! Pga dette er vi på utkikk etter en ny bryllupsreise, og vi tenker enten Mexico el cruise i Karibien med Ncl. Lykke til:)
SnillMito Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Thailand er ikke spesielt eksotisk lenger, det er det nye Syden.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Hei og takk for svar. Vi har også vurdert Maurititus, men jeg er litt redd for at det kan bli litt kjedelig å være der så lenge. Mexico har jeg hatt lyst til å reise til, men mannen syns det er litt langt. Vi fikk også ødelagt vår bryllupsreise, var på Hawaii og jeg ble i all hast opr. Vi fikk dekket alt på reiseforsikringen vår, for begge to. Så vi har endel tilgode som vi ønsker å bruke på ny tur. Mye koster en tur til mexico, med fly og hotell?
thumbalina Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Vi skal til malaysia.. 3 dager i storbyen Kuala Lumpur 3 dager på jungel"hotell" Taman Negara og 9 dager på strandresort på Lankawi Tror det blir en passelig blanding av liv og røre, og avslapning på stranda. Vi betaler 32 000 for hele turen for oss begge to.. to uker.
gard Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Hei Jeg synes Thailand er eksotisk selv om det er det nye Syden :-) Her kan en kombinere noen av verdens flotteste hoteller i Bangkok (til en greit pris), en kan shoppe, spise fantastisk mat og så kan en dra på jungleturer i nord eller dra på strandferie i sør. Her er et reisebrev fra ifjor da kona og jeg var i Bangkok og på Samui: http://gardkarlsen.com/Bangkok_trip_report_2007.htm Eller...Malaysia er litt likt Thailand bare litt roligere. Men her kan en få mye av det samme...kombinasjonen av by og strand, god mat, spennende kultur etc. Her er mitt reisebrev fra et par år tilbake: http://gardkarlsen.com/malaysia_kuala_lumpur.htm Hva med kombinasjonen av Dubai og Maldivene? Da kan dere slappe av en stund på Maldivene og ta et stopp i Dubai på vei ned eller opp for å se litt på denne raskt voksende byen. Her er mitt reisebrev fra Maldivene: http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm Hva med Sør-Afrika? Når på året har dere tenkt å dra?
øyenstikker Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Hei! Har hørt at det faller ned slanger fra trærne i Thailand og at de ansatte på hotellet løper fram og dreper dem...nice...blant annet derfor holder vi oss unna Thailand. Ellers er ser det skikkelig fint ut der. Lykke til:) Var i Thailand i 3 uker på bryllupsreise i sommer. 3 forskjellige plasser,og vi så aldri en eneste slange, eller noen som løp rundt for å ta livet av dem heller. Så tror ikke dette er et så veldig stort problem.... Der vi var, var det rent og pent. Thailand er nye syden....jo, noen plasser er alt bygd opp for turister og den thailandske sjarmen e borte. Vi Koh Samui var en slik plass. Måtte mase for å kunne få skikkelig thaimat til og med Hua Hin syns vi var veldig annerledes. Det er en ganske stor plass, men der er fortsatt den Thailandske sjarmen bevart. Og de utrolie markedene de har der...Vi vil gjerne tilbake til Hua Hin! Men kommer ikke til å dra tilbake til Koh Samui. Fine strender der da, men det er det på mang andre plasser og;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå