Gå til innhold

sex-hjelpemiddel en uting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sex-leketøy for en periode er ok når en er alene, men når den blir en erstatning for noe annet, blir det feil. Kvinne med dildo i nattbordskuffen er frigjort. Mann med oppblåsbar Barbara i skapet er patetisk :gjeiper:

Egentlig ingen prinsipiell forskjell på leketøyene, vel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sex-leketøy for en periode er ok når en er alene, men når den blir en erstatning for noe annet, blir det feil. Kvinne med dildo i nattbordskuffen er frigjort. Mann med oppblåsbar Barbara i skapet er patetisk :gjeiper:

Jeg vil si at det er en liten forskjell på de to leketøyene du trekker fram ja.. Ville nok ikke sagt at en dame med oppblåsbar mann var så frigjort at det gjør noe.. Og en mann med fleshlight er da aldeles ikke patetisk, syns det er ganske så sexy jeg da :lur:

Skrevet

sier meg enig med Hinata, de to leketøyene du trekker frem, er jo overhode ikke sammenlignbare.

Du finner sexleketøy for menn som er tilsvarende dildo for kvinner, altså fleshligthen og liknende, og du har oppblåsbare menn for kvinner, på lik linje med oppblåsbare barbara for menn.

oppblåsbare dukker, uansett om det er for kvinner eller for menn, er vel noe som blir sett på som noe sært, og foreløpig er nok dildo litt mer akseptert for kvinner en fleshlight er for menn, men det er på vei til å endres. Og jeg er en av de som også synes det er sexy. :)

Sexleketøy synes jeg på ingen måte kun hører til når man er alene, jeg synes det kan være skikkelig digg å bruke det sammen med partner også, på ham eller på meg, begge deler er deilig. Ikke istedenfor, men i tillegg til.

Skrevet

Jeg har en fantasi som går ut på å se en partner kose seg med leketøy ala fleshlight eller noe lignende.. Jeg tenner enormt på det! Ser ofte på videosnutter av det på nettet. *sukk*

Virker desverre som om leketøy for menn ennå er tabubelagt... Synes iallefall ikke det er patetisk, men spennende og deilig å se på!

Skrevet

Tror også at sexleketøy for menn er mer tabubelagt enn for kvinner. Jeg merker det faktisk på mine egne holdninger også. Fleshlight (har testet en uten særlig godt resultat... :-) ville jeg ikke sagt at jeg hadde til noen....! Men damene skryter av sine dildoer på første date. Mulig at det bare er "meg"....

Men en venninne av meg hadde en oppblåsbar sexdukke. En mann. etter et fuktig nachspiel hadde vi "trekant". Utrolig nok var det moro og spennende og ingen var flaue dagen etter på grunn av dukken ihvertfall..

Skrevet

Oppblåsbare Barbara er et rimelig elendig alternativ imho.

En skikkelig runkefille (senso-produktene er fine), en fleshlight, eller noe lignende må da være langt bedre enn en grovt dameformet versjon av et oppblåsbart barnebadebasseng? Men nå er jeg teit og belærende, beklager. Finnes de som elsker sin oppblåsbare og det skal de absolutt få lov til.

Forøvrig så liker jeg ikke dildoer heller. Jeg har et par-tre gode vibratorer og noen favoritt-plugger. Trenger ingen fakepenis å slenge rundt med. Eller, jeg har en Mr. Limpy men jeg nekter å tro at den teller som "dildo". Men igjen, finnes jenter som elsker sine, og det skal de få lov til også.

Men, nei. Det er ikke noe forskjell.

Og syns jeg en mann er patetisk så har det ingenting med sexleketøyene hans å gjøre.

Jeg syns heller ikke en kvinne er frigjort bare fordi hun har sexleketøy.

Skrevet

Dette holder nok på å forandre seg nå når det har kommer mer "delikate" sexleketøy for menn også. En oppblåsbar dukke er tragisk om det så er menn eller kvinner som har dem, mener nå jeg. Jeg syntes også at en del av leketøyene for kvinner er ganske sære og "ekkle".

Når det kommer til sexleketøy/hjelpemiddler syntes jeg det er viktig at de er litt "delikate", samt at de ikke er avstøpninger av kjønnsorgan fordi dette skaper en sammenligning mellom leketøyet og the real thing og en slik sammenligning er ikke mulig. Det er klart, om noen ønsker dette fordømmer jeg ikke det på noen måte, men personlig liker jeg ikke denne typen.

Jeg har tengt på å kjøpe fleshlight til min mann. Om jeg var singel og traff en som hadde en slik ville jeg sett på det som positivt. Jeg ville tengt at han var åpen og likte lek og variasjon og at han ikke skjemtes av sin egen seksualiet. Det er absoludt turnon hos en mann ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...