Imax Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Skal til København, og lurer på om det er noen fine butikker å kjøpe barneklær i? Er parkdress feks billigere i Danmark?
rangi Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Det er masse flotte barnetøybutikker i Køben. Stikk en tur på Nørrebro, eller oppover Vesterbro. Der finner du masse flotte butikker! Mange rundt Strøget også, men de er jo mye dyrere enn de som ligger litt unna de typiske turiststedene. Om parkdresser er billigere vet jeg ikke, men det kommer sikkert litt an på kronekursen også. Sjekk den før dere reiser, det variere faktisk ganske mye! God Tur!!
Imax Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Siden jeg skal reise med min mor, skal vi SIKKERT (!!!) innom en garnbutikk eller sju. Så ja, det er vel muligheter for det, Murfern! Noen ønsker? Mer brunt?
prinsessa Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Barneavdelinge på Ilum og Magasin er himmelen for meg. Her finner du alt av merker. Ellers så syns jeg også at Zara har mye fint til barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå