Gjest utlogget medlem Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 logger meg ut da jeg vet at fotografen befinner seg her inne til tider.. vi har hatt gjevnlig kontakt med en fotograf pr. mail som er villige til å være med oss hele dagen for en pris som vi kan akeptere, men som dog er en del penger. vi fikk tilsendt kontrakt tidligere for en stund siden, men pga. diverse er den ikke sendt inn enda. jeg var veldig sikker på at dette ville bli bra, men nå er jeg jammen meg veldig usikker. det hele begynte i starten av forrige måned da jeg sende vedkommende en epost og forhørte om et par ting. det kom ikke noe svar, og en døy uke senere sendte jeg en purremail. ingen svar. så, flere uker senere får jeg svar med en unskyldning jeg ikke synes holder mål. så da er spørsmålet, hva skal vi gjøre. jeg ønsker jo en fotograf som kan bli med oss hele dagen samt at vi får rettighetene til bildene (noe han gir) men jeg ønsker ikke å bruke x antall tusen en person jeg ikke får svar fra. så hva gjør vi?
Rampolina Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Kontakte på en annen måte enn mail?
Gjest Miley Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Ikke alle klarer svare så fort på mail. Ikke hele Norges land har dekning for internett og enkelte må dra langt for å få svart. Derfor oppfant vi telefonen
Gjest TS Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 TS her.. vedkommende har internettilgang og har tidligere svart på mail omtrent tre sekunder etter jeg sendte mailen. faktum er ikke måte vi holder kontakt på, faktum er at vedkommende før har besvar epost raskere enn lynet og delvis mast på oss om å signere, men nå går det en måned før jeg får svar.
Gjest mm Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Hvis du er så usikker på denne personen som det virker på meg, og at du har dårlig magefølelse, ville jeg funnet en annen fotograf. Du skal kunne slappe av på bryllupsdagen og ikke være stresset for om dere har valgt riktig fotograf. Siden dere ikke har skrevet under på kontrakten, kan du jo bare si at du ikke gir han oppdraget likevel. Men også; Hva mener brudgommen?
Jade Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Selv om fotografen har vært tilgjengelig på mail tidligere, så kan man ikke forvente at han skal være tilgjengelig like fort alltid. Han kan være på ferie, han kan være på oppdrag (kanskje et oppdrag hvor han må reise). 3 sekunder er bare flaks. Da satt han tilfeldigvis på internett der og da. En måned var litt drøyt, da, så jeg tror jeg ville tatt all videre kontakt på telefon, og bedt om evt. detaljer tilsendt skriftlig (fort å glemme ting som blir sagt på telefon). Om han er til å stole på, kan jeg ikke uttale meg om. Jeg vet jo ikke hvilken unnskyldning han kom med, og om det var en "gyldig" grunn. Har dere sjangs til å finne alternativer? Har han referanser du kan kontakte?
simba80 Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Jeg hadde ikke brukt den fotografen på min store dag. Det er viktig å være seriøs i forhold til jobb og kunder, og det synes jeg ikke han har vært mot dere. Velg en annen!
TessaRosa Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 logger meg ut da jeg vet at fotografen befinner seg her inne til tider.. vi har hatt gjevnlig kontakt med en fotograf pr. mail som er villige til å være med oss hele dagen for en pris som vi kan akeptere, men som dog er en del penger. vi fikk tilsendt kontrakt tidligere for en stund siden, men pga. diverse er den ikke sendt inn enda. jeg var veldig sikker på at dette ville bli bra, men nå er jeg jammen meg veldig usikker. det hele begynte i starten av forrige måned da jeg sende vedkommende en epost og forhørte om et par ting. det kom ikke noe svar, og en døy uke senere sendte jeg en purremail. ingen svar. så, flere uker senere får jeg svar med en unskyldning jeg ikke synes holder mål. så da er spørsmålet, hva skal vi gjøre. jeg ønsker jo en fotograf som kan bli med oss hele dagen samt at vi får rettighetene til bildene (noe han gir) men jeg ønsker ikke å bruke x antall tusen en person jeg ikke får svar fra. så hva gjør vi? [/quo BYTT, BYTT, BYTT!!! Vi brukte en fotograf som var ekstremt flink til å ringe opp igjen (måtte alltid legge igjen beskjed på svarer) når vi skulle bestille time. Men når vi skulle ha bildene, fikk vi ikke tak i ham. Tok flere mnd. før vi fikk takkekortene. Ble dessuten veldig skuffet. Tydelig at han hadde stilt ut de fineste bildene. Bildene våre ble preget av hastverk. Fikk ikke lov å fornye sminken, slepet var finest krøllete (ble for stivt ellers). Anbefaler på det sterkeste at du bytter. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå