Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Nå har jeg truffet flere menn og ofte blitt med de hjem etter en natt på byen, men jeg orker ikke være fysisk med de. Hverken kyss eller noe annet! Ikke orker jeg å treffe de mer heller. Går før de har våknet uten å opplyst hverken navn eller tlf.nr. Men synes det er spennende å bli med de hjem og snakke med de. Hva feiler det meg? Det er nylig blitt slutt med min eks da...(eller slutt og slutt...??)
^me^ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 det hørtes ut som at du bare trenger litt oppmerksomhet og omsorg. kansje du føler deg litt ensom etter at det ble slutt med exen? og være med andre menn etter et brudd kan få deg til og føle deg trygg, og en følelse av at du fremdeles duger.. kan det være det?
Teriyaki Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Rett og slett at du trenger bekreftelse, men er ikke følelsesmessig klar for fysisk kontakt med andre menn enda?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ja, dere har sikkert rett. Skulle ønske jeg kunne gå videre. Raskt. Min eks burde ikke få lov til å ødelegge mer for meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå