Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Fotballkamp i Leeds og shopping + severdigheter i London må kunne kombineres. Eller? Tenkte å bo i London og bare stikke til Leeds og se en kamp. Hvordan komme seg frem og tilbake billigst mulig og hvor lang tid tar det?
Sjefs-snipa Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Tog i UK er faktisk relativt dyrt (og tregt..) - så det billigste alternativet er antakelig å leie bil hos f.eks lavprisfirmaet Budget. Tar ca. 3 timer å kjøre (avhengig av hvor i London du starter) om du tar M1.
Gjest TS Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Leie bil er veldig uaktuelt tror jeg... Kommer an på hva reisefølget synes, men jeg kan iallfall ikke tenke meg å sitte bak rattet i England. (De kjører jo på "feil" side av veien der borte...) Hva med buss? Er det billigere enn tog?
hysteria Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Du kan få buss ned til 1 pund! ...jeg ville nok heller tatt toget...da får dere sett masse og det er mer behagelig. Tog er det beste alternativet! Det tar mellom 2,5 og 3 timer fra London til Leeds. Se http://www.nationalrail.co.uk/
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Du kan få buss ned til 1 pund! ...jeg ville nok heller tatt toget...da får dere sett masse og det er mer behagelig. Tog er det beste alternativet! Det tar mellom 2,5 og 3 timer fra London til Leeds. Se http://www.nationalrail.co.uk/ Hvor mye koster det fra London til Leeds? Hvor mye er 1 £ ?
Sjefs-snipa Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Hvor mye koster det fra London til Leeds? Hvor mye er 1 £ ? £1 er for tiden ca 10,5NOK
Kjetil E Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Ville det ikke være enklere å fly til Manchester eller Liverpool og også bo der. Store byer med nok å se og shoppe. Samt mye nærmere Leeds enn det London er.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Å oppleve severdighetene i London er en stor del av turen for noen som skal være med, mens for andre er Leeds-kamp det store høydepunktet... Siden vi trenger noen dager på alt i London og bare èn dag til Leedskamp er det best å bo i London. Hvor lang tid tar bussturen fra London til Leeds?
Mamma1 Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 (endret) Shopping i London er jo det mest uøkonomiske du kan finne på...Leeds er en bra by for shopping. Og togturen tar ca 3 timer. Sjekk på gner.co.uk Endret 30. september 2008 av Mamma1
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Severdigheter folkens! Ikke shopping... Big Ben, Trafalgar Square osv...
Mamma1 Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Beklager, leste feil første innlegget ditt. Men det skulle jo la seg gjøre, men hadde kanskje villet overnattet i Leeds en natt, dersom dere skal ha med dere både shopping og kamp. Det kan bli veldig knapt med tid. Dere skal se kamp, må regne med at det tar litt tid stå i kø, komme seg dit osv, så skal dere spise, shoppe, og togturen tar ca 5 timer t/r. Reis dit tidlig om morgenen, shop det dere har tid til, gå å se kamp, gå ut å spis. Så hadde jeg funnet et rimelig hotell-styr unna Chapeltown(!) Så hadde jeg reist tilbake til London neste dag. Leeds er en stor by med utrolige shoppingmuligheter og mye å se:) God reise
Mamma1 Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Dersom dere overnatter kan dere jo neste dag ta tog til York (ca 15min) og stoppe der for å spise middag/lunsj ohg så ta toget videre til London seinere på dagen. York er utrolig flott dersom dere ikke allerede har vært der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå